گیلان؛

گیلان، استان بدون چالش سخنرانی

استاندار گیلان: اجازه ندادیم سخنرانهایی که بعضاً در استان‌های دیگر با چالش مواجه می شد در این استان نیز اینگونه شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛ محمدعلی نجفی در این نشست که با حضور قائم مقام وزیر کشور در سالن غدیر استانداری برگزار شد  حفظ کرامت، عزت انسان‌ها و پایداری نظام را دغدغه مشترک احزاب دانست و افزود : زیباست که احزاب مختلف کشور با اندیشه و سلایق مختلف که امروز شاهد سخنان آنان در این نشست بودیم آرزومند صلابت و پایداری نظام هستند.

استاندار گیلان با اشاره به توفیقات خوب حاصل شده استان در بخش اشتغال اظهار داشت : علی رغم این توفیقات اما حل مشکل اشتغال جوانان و فارغ التحصیلان از دغدغه‌های مهم استان به شمار می‌رود که نیازمند اهتمام ویژه است.

استاندار گیلان با اشاره به برگزاری منظم نشست‌های ماهیانه احزاب در استان اظهار داشت : تلاش بنده نیز بر این است تا در این جلسات حضور داشته باشم.

وی با اشاره به اقدامات خوب صورت گرفته در توسعه و شکوفایی استان اظهار داشت : این اقدامات موجب گردید تا امروز پویایی و نشاط را در استان شاهد باشیم.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به انتخاب نخستین بخشدار زن و ارتقاء آن به معاون فرماندار و همچنین نخستین بخشدار اهل تسنن در استان گیلان بعد از انقلاب افزود : تمام تلاش ما بر این است که از ظرفیت و توانمندی اقشار مختلف جامعه در جهت توسعه استان و کشور بهره گیریم.

استاندار گیلان با بیان اینکه اجازه نمی دهیم مزاحمتی برای هیچ یک از سخنرانان در استان ایجاد شود افزود : باتوجه به اینکه احزاب سیاسی باید از فرصت صحبت برای ابراز عقیده بهره گیرند، با همدلی، همزبانی که در جلسات داشتیم این گونه سخنرانی‌ها به کرات برگزار شد.

وی در ادامه افزود : بعضاً برای حضور یک سخنران گاهی دهها کمیسیون و حتی 3 تا 4 مورد به شورای تأمین آمد اما اجازه ندادیم سخنرانهایی  که بعضاً در استان‌های دیگر با چالش مواجه می شد در این استان نیز اینگونه شود.

نماینده عالی دولت در گیلان خواستار معرفی نماینده‌ای از سوی فرهنگیان در شورای آموزش و پرورش استان شد و افزود : باتوجه به تشکل‌های مختلف فرهنگیان در استان با داشتن اندیشه انسجام ، می‌توان فردی در قالب مجمع، انجمن و یا تشکل در نشست‌های شورای آموزش و پرورش استان که به صورت منظم تشکیل می‌گردد حضور یابد.

در این نشست همچنین تعدادی از نمایندگان احزاب به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.