داوطلبان جمعیت هلال احمرمروجان مسئولیت اجتماعی

استاندار گیلان گفت: امدادگران هلال احمر برای رضای خدا و ترویج مسئولیت اجتماعی در مسیر نوعدوستی و خدمات رسانی به مردم گام برمی دارند.

استاندار گیلان امروزشنبه ۲۲ اردیبهشت بمناسبت گرامیداشت هفته هلال احمر از جمعیت هلال احمر استان بازدید و با کارکنان و داوطلبان این جمعیت بویژه کودکان عضو هلال احمر دیدار و گفتگو کرد.

دکتر اسدالله عباسی پس از بازدید از بخش‌های مختلف جمعیت هلال احمر گیلان در جلسه شورای مدیران این جمعیت حضور یافت.

استاندار گیلان، در جلسه شورای مدیران جمعیت هلال احمر استان با اشاره به نقش داوطلبان جمعیت هلال احمر در تحول و توسعه جامعه گفت: مهمترین شاخصه داوطلبان جمعیت هلال احمر ترویج مسئولیت اجتماعی وفرهنگ نوعدوستی در کشور است.

دکتر اسدالله عباسی با تاکید بر جذب نیرو از بین داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: جذب نیرو از بین داوطلبان هلال احمر اقدامی مناسب در راستای ترغیب جوانان به فعالیت در این نهاد مردمی و خدمات رسان است.

استاندار گیلان به تلاش‌های امدادگران هلال احمردر حوادث سیل آستارا، بارش برف و آتش سوزی امام زاده ابراهیم (ع) اشاره و تصریح کرد: امدادگران در حوادث مختلف با حضور به موقع خود موجب کاهش آلام مردم شدند، که تلاش بی منت این نیرو‌ها شایسته قدردانی است.


وی حضور خیران را در جمع جمعیت هلال احمر را نشان مردمی بودن این جمعیت دانست و افزود: حضور خیران در جمعیت هلال احمر و ایجاد پایگاه‌های امداد و نجات، مراکز درمانی و دیگر اقدامات خدمت رسانی به مردم اهمیت فعالیت این جمعیت است.
دکتر اسدالله عباسی همچنین به نقش امدادگران جمعیت هلال احمر در سواحل گیلان اشاره و تصریح کرد: هلال احمر در اجرای طرح سالم‌سازی و برنامه‌های‌های فرهنگی و غریق نجات به خوبی عمل کرده بطوریکه سال گذشته فوتی‌های ناشی از غرق شدن در گیلان ۷۵ درصد کاهش یافت.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان هم در این نشست گفت: ۸۷ هزار عضو داوطلب در مجموعه هلال احمر در حوزه‌های امداد ونجات، خدمات نوع دوستانه و کار‌های خیرخواهانه فعالیت دارند.

هادی سلیمی ، امیدآفرینی، ترویج نوعدوستی وهمکاری، اخلاق مداری، نشاط و مردمداری را از مهمترین برنامه‌های جمعیت هلال احمر عنوان کرد و افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۵ هزار و ۴۰۰ مورد خدمات امداد ونجات در حوادث جاده‌ای، سواحل و آتش سوزی وسیل به هموطنان در گیلان ارائه شده است. 

در پایان این نشست با حضور استاندار گیلان از مدیران ستادی و روسای شعبه‌های جمعیت هلال احمر در شهرستان‌های استان با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

 

برچسب ها: هلال احمر ، تجلیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.