قابلیت جدید و فوق العاده آیفون 7/در شب عکس های بی نظیر شکار کنید

اگر به عکاسی در شب علاقه مند هستید،اپل قابلیت جدیدی به آیفون 7 اضافه کرده است که می توانید عکس های بی نظیر بگیرید و از عکاسی در شب لذت ببرید .

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در حالی که شمارش معکوس برای رونمایی از جدیدترین تلفن همراه اپل، آیفون 7 آغاز شده و  قرار است روز 7 سپتامبر(17 شهریور) در شهر سانفرانسیسکو رونمایی شود، هر روز مشخصات و قابلیتهای تازه ای از این پرچمدار جدید شرکت اپل فاش می شود.


قابلیت جدید و فوق العاده آیفون 7، در شب عکس های بی نظیر شکار کنید.



جدیدترین جزئیاتی که روز شنبه توسط یکی از محققان مطلع  KGI با نام kuo منتشر شده است نشان می دهد که آیفون 7 دارای 4 فلش LED بوده که 2 فلش آن داری رنگ های گرم و 2 فلش دیگر دارای رنگ های سرد خواهد بود. این در حالی است که آیفون 6 تنها به 2 فلش LED مجهز بود. همچنین انتظار می رود که اپل ،یک لایت سنسور کوچک را به آیفون 7 اضافه کند.

اگر چه  آیفون 6 دارای دوربین فوق العاده برای عکاسی بود، به نظر می رسد اپل قصد دارد با اضافه کردن این قابلیت جدید، امکان عکاسی در شب و نور کم را برای مشتریانش فراهم کند. این قابلیت، کیفیت عکس ها را دو چندان خواهد کرد. البته هنوز کاملا مشخص نیست کدام یک از گوشی های 4.7 اینچی آیفون 7 یا 5.5 اینچی آیفون 7 پلاس دارای این قابلیت خواهند بود اما آنچه مشخص است این است که دوربین با لنز دوگانه برای کاربر، امکان تهیه عکس هایی با کیفیت SLR را خواهد داد. به نظر می رسد اپل با اضافه کردن این قابلیت جدید به تلفن های خود، در زمینه عکاسی با تلفن همراه یک گام موفق و رو به جلو در مقایسه با رقیبانش مانند سامسونگ و هواوی و سونی برداشته است.بر اساس گزارش kuo ,دوربین آیفون 7 پلاس دارای 2 لنز 12 مگاپیکسلی با زاویه دید گسترده است که یکی از این ماژول ها تثبیت کننده تصویر اپتیکال (‌لرزشگیر) و دوربین بعدی دارای لنز تله فوتو با 2 تا 3 برابر زوم اپتیکال است . همچنین آیفون 7 مجهز به تراشه‌ی جدید A10 است.

قابلیت جدید و فوق العاده آیفون 7، در شب عکس های بی نظیر شکار کنید.

 بر اساس گزارش kuo  آیفون 7 همانند اپل واچ دارای رتبه ipx7  و ضد آب است و با قابلیت ذخیره سازی داخلی 32 گیگابایت و 128 گیگابایت و 256 گیگابایت عرضه خواهد شد و خبری از فضای داخلی 16 و 64 نیست. همچنین آیفون 7 در پنج رنگ نقره ای ، طلایی، رز گولد، مشکی براق و  پیانو بلک (سیاه ملایم) راهی بازار خواهد شد و دارای صفحه نمایش مجهز به فن آوری "True Tone" خواهد بود که پیشتر در اوایل سال گذشته شرکت اپل هنگام رونمایی ipad pro از آن استفاده کرده بود. عرضه آیفون 7 با رنگ سیاه ملایم، بسیار محدود خواهد
بود و انتظار می رود اپل قصد دارد بر روی افزایش فضای این تلفن بیشتر کار کند.


قابلیت جدید و فوق العاده آیفون 7، در شب عکس های بی نظیر شکار کنید.





در پایان kuo بار دیگر این شایعه را تکرار کرده است  که اپل، جک هدفون 3.5 میلی متری را از آیفون 7 حذف کرده است و آیفون 7 به همراه ایرپادهای لایتینگ  و مبدل  لایتینگ عرضه خواهد شد.این تغییر، فضای مناسب برای اسپیکر دوم به همراه آپلی فایر را فراهم می کند. مکان قرار گیری این اسپیکر دقیقا جای جک هدفون سابق است.


منبع:Mirror

انتهای خبر/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار