یزد؛

اجرای دوهزار 500 برنامه در هفته دفاع مقدس

دو هزار و 500 برنامه هفته دفاع مقدس در استان یزد اجرای می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از یزد؛مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس یزد از برگزاری دو هزار و 500 برنامه طی ایام هفته دفاع مقدس در این استان خبر داد.

 سرهنگ محمد رجبی افزود: این برنامه ها در یزد و تمام مناطق و شهرستان های تابعه استان برگزار می شود .

وی ادامه داد: دستگاه های اجرایی با همکاری مردم و تشکل ها و با مشارکت جدی جوانان نسبت به برگزاری برنامه های مختلف بزرگداشت دفاع مقدس در استان یزد فعالیت می کنند .

رجبی گفت: برنامه های بزرگداشت دفاع مقدس در یزد در بخش های فرهنگی ، هنری ، ادبی ، ورزشی ، اجتماعی و بر حسب نیاز در شهر و مناطق روستایی برگزار می شود .

رجبی از مهمترین این برنامه ها را تبیین اهداف و ثمرات دوران دفاع مقدس توسط روحانیان ، کارشناسان ، یادگاران دفاع مقدس ، خطبا، مدارس و دانشگاه ها و نمازهای جمعه و جماعت ذکر کرد .

وی گفت: غبار روبی گلزارهای شهدا، برگزاری یادمان های شهیدان ، سخنرانی و برگزاری همایش های مختلف ، تکریم ایثارگران و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت ، نمایش تاریخ انقلاب اسلامی ، رژه نیروهای مسلح ، حضور در نمازهای جمعه و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی پیش بینی شده است .

این مسئول تاکید کرد: از اهداف مهم برنامه های امسال، تبیین اهداف و آرمان های دفاع مقدس به نسل جوان در مراکز فرهنگی و آموزشی است که انجام می شود .

رجبی از آغاز فعالیت ستادهای بزرگداشت دفاع مقدس در سطح مناطق و شهرستان ها با همکاری دستگاه های اجرایی و مردم و همراهی تشکل ها خبر داد.

هفته دفاع مقدس از 31 شهریورماه آغاز می شود.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار