کرمانشاه؛

اسکلت سازی کلینیک تخصصی فارابی کرمانشاه

کلینیک بیمارستان فارابی با طراحی و شکل هرمی آن یکی از کلینیک‌های منحصر بفرد است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ نماینده کارفرما در پروژه‌های علوم پزشکی کرمانشاه گفت: کلینیک بیمارستان فارابی با طراحی و شکل هرمی که برای آن در نظر گرفته شده یکی از کلینیک‌های منحصر بفرد است

رامین احمدی افزود: دپارتمان توریست درمانی با اصطلاح IPD از اهداف این کلینیک است و برخی از بیمارستان‌ها بخصوص در قصرشیرین این هدف را دنبال می‌کنند.

وی گفت: کار اسکلت سازی کلینیک تخصصی فارابی به اتمام رسیده و وارد فاز اصلی عملیات احداث شده است.

نماینده کارفرما در پروژه‌های علوم پزشکی کرمانشاه  افزود: این کلینیک سبب گسترش آی. سی. یو فارابی از ۱۲ تخت به ۲۶ تخت می‌شود که یکی از مجهزترین آی. سی. یو های غرب کشور محسوب می‌شود.

احمدی گفت: یکی از مجهزترین فازهای MRI در فارابی نصب شده و کلینیک تخصصی فارابی این قسمت را پوشش خواهد داد. این مسئول افزود: کلینیک شامل دو بخش روان زنان و دو بخش روان مردان است.

این پروژه ۲۳۵۰ متر مربع زیر بنا دارد که در ۵ طبقه بصورت هرمی بالا می‌رود و مبلغ قرارداد برای انجام آن ۳۷۰۰ میلیارد تومان است.

احمدی همچنین خاطر نشان کرد: پیشرفت فیزیکی این پروژه ۲۰ درصد است و علت تاخیر در آغاز به کار پروژه، عدم ارائه مجوز از سوی شهرداری بود.

وی ام. آر. آی بیمارستان فارابی را یکی از مجهزترین سایت‌های ام. آر. آی عنوان کرد و گفت: برای این سایت حدود ۶ تا ۷ میلیارد هزینه شده است.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.