کرمانشاه؛

آغاز عملیات اجرایی ۵ تقاطع در شهر کرمانشاه

عملیات اجرایی ۵ تقاطع در شهر کرمانشاه به زودی آغاز می شود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ شهردار کرمانشاه گفت: عملیات اجرایی ۵ تقاطع در شهر کرمانشاه به زودی آغاز می شود.

رضایی با بیان اینکه اقدامات برای رفع معضل ترافیک شهری در دو بخش سخت‌افزاری و نرم افزاری در حال انجام است، افزود: در زمان سفر هیئت دولت به استان عملیات اجرایی ۴ تقاطع شروع شد و روز پنجشنبه نیز برای تقاطع پنجم تصمیم‌گیری می‌شود، همچنین طی ۴۸ ساعت گذشته عملیات تقاطع امام حسین(ع) شروع شده است.

 رضایی افزود: به منظور بازسازی و تجهیز مرکز کنترل ترافیک یک و نیم میلیارد هزینه شده که این اقدام در بخش نرم افزاری برای مدیریت ترافیک لحاظ شده است.

شهردار کرمانشاه بیان کرد: ۱۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای پروژه قطار سبک شهری کرمانشاه پیش بینی شده است

رضایی افزود: پروژه قطار شهری در دولت گذشته مطرح شد، مسئولان محلی نقشی دراین راستا نداشتند و در ابتدا مطالعات آن به صورت قطار سبک مصوب شد بعدها تبدیل به مونوریل شد و با توجه به اینکه مسیر علمی درستی نداشت دوباره به حالت قبل یعنی قطار سبک شهری تبدیل شد.

وی با بیان اینکه شهرداری نقشی در کمیسیون ماده ۱۰۰ ندارد، افزود: شهرداری تخلفات ساخت و ساز را به کمیسیون ارجاع می‌دهد و در کمیسیون برای رفع تخلف یا جریمه تصمیم‌گیری می‌شود و جریمه نیز به ردیف پارکینگ می‌رود.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، عملیات ، تقاطع ، شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار