کرمانشاه؛

تربیت بیش از ۱۰ هزار حافظ قرآنی در استان

بیش از ۱۰ هزار حافظ قرآنی در استان کرمانشاه تربیت شده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از تربیت بیش از ۱۰ هزار حافظ قرآنی در استان کرمانشاه طی سال ۹۵ خبرداد.

حجت الاسلام مجید میرزائی گفت: اوقاف و امور خیریه استا ن کرمانشاه گفت : در راستای ترویج فرهنگ قرآنی، اجرای مسابقات قرآن و عمل به نیات امینانه واقفین اوقاف استان در مرحله شهرستانی، استانی و اعزام به مرحله کشوری را در دستور خود قرار داده است.

وی با اشاره به روند برگزاری این مسابقات افزود: قریب به ۲۰۰۰ فعال قرآنی در مرحله شهرستانی این مسابقات شرکت کردند که ۲۰۸ نفر آن امروز و فردا در رشته های حفظ ۵، ۱۰، ۲۰ و کل، ترتیل، قرائت و اذان با یکدیگر رقابت می کنند.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه تصریح کرد: امروز مسابقات در رشته های حفظ ۵ تا ۲۰ جز و اذان و فردا هم در رشته های حفظ کل، ترتیل و قرائت برگزار می شود.

وی با اشاره به اجرای طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم گفت: با عنایت به اینکه اوقاف و امور خیریه به جز مسابقات قرآن برنامه های خود را در تربیت حافظان قرآن کریم نیز تنظیم کرده است و در طی ۴ سال گذشته ۳۶ هزار حافظ قرآنی را در استان تربیت کرده است، امسال نیز تربیت ۱۰ هزار و ۶۵۰ نفر را در دستور دارد.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، تربیت ، هزار ، حافظ ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار