شیراز؛

گرفتاری2 قاچاقچی کالا در دام قانون

2 قاچاقچی میلیاردی كالا در مرودشت دستگير شدند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت از دستگيری دو قاچاقچی كالا و کشف دو محموله کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و 200 میلیون ریال خبر داد.
سرهنگ دلاور القاصی مهر گفت: ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی در ایست و بازرسی مقطعی در محور مرودشت به سمت اصفهان و در بازرسی از یک دستگاه کامیون موفق به کشف 576 دستگاه پکیج کامل موتور درب برقی به ارزش بالغ بر یک میلیارد ریال شدند.
وی با اشاره به دستگيري يك قاچاقچی در اين رابطه و  معرفی وی به مراجع قضایی، خاطر نشان كرد: کالای قاچاق کشف شده به مراجع مربوطه تحویل داده شد.
فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت ادامه داد: همچنین ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی در بازرسی از دو باب انبار مواد غذایی موفق به کشف تعداد 4536 قالب صابون خارجی، 168 عدد ویتامین سی، 350 کیلو گرم عدس خارجی، 312 عدد انواع نوشیدنی خارجی، 696 قوطی کمپوت خارجی، 600 کیلو گرم برنج خارجی و 128 بسته چای معطر خارجی قاچاق به ارزش 200 میلیون ریال شدند و در اين رابطه يك قاچاقچي كالا را دستگير كردند.
سرهنگ القاصی مهر با بيان اينكه قاچاق کالا علاوه بر به خطر انداختن تولید داخلی و ضربه زدن به اقتصاد کشور با افزایش بیکاری آسیب های اجتماعی بعدی را نیز به دنبال خواهد داشت، به شهروندان توصیه كرد: در جهت حمایت از تولیدات داخلی و کمک به اشتغال جوانان با مصرف نکردن کالاهای خارجی و قاچاق، نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب كنند.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار