شیراز؛

سارقان حرفه ای به پایان خط رسیدند

سارقان حرفه ای با 20 فقره سرقت در شيراز دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ رییس پلیس آگاهی استان گفت: به دنبال سرقت یک عدد گاو صندوق حاوی مقادیری طلاجات و چند تخته فرش به ارزش بیش از يك ميليارد و 500 میلیون ريال از منزلی واقع در شمال شهر شيراز، شناسايی و دستگيری عوامل سرقت در دستور كار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی ادامه داد: ماموران گشت کلانتری ۲۳ گلدشت شيراز هنگام گشت زنی به یک دستگاه خودرو دنا مظنون و در بازرسی از آن يك پلاک خودرو كه در صندوق عقب خودرو مخفی شده بود كشف كردند كه با استعلام انجام شده مشخص شد پلاك متعلق به يكی از سارقان حرفه ای و سابقه دار و ساكن استان کهگیلویه و بویر احمد است.
سرهنگ حيدری افزود: با تعامل و همكاری ماموران پليس آگاهی استان فارس و استان کهگیلویه و بویر احمد، اين سارق حرفه ای در مخفيگاه خودرو در يكی از شهرستان های استان کهگیلویه و بویر احمد دستگير و برای ادامه تحقيقات به شيراز منتقل شد.
وی بيان كرد: در تحقيقات انجام شده متهم لب به اقرار گشوده و تا کنون به بیش از ۲۰ فقره سرقت منزل در سطح شهرستان شیراز از جمله سرقت از منزل فوق اقرار كرده است.
رئيس پليس آگاهی استان فارس گفت: در بررسی ها و تحقيقات انجام شده مشخص شد اين سارق سرقت ها را با همدستی دو نفر ديگر كه از سارقان حرفه ای و سابقه دار کشوری هستند و مدتی قبل توسط پلیس آگاهی استان در شيراز دستگیر و راهی زندان شده بود انجام داده است.
سرهنگ حيدری خاطرنشان كرد: همدستان سارق نيز در تحقيقات به شركت در سرقت های انجام شده توسط سارق اقرار، صحنه های جرم بازسازی و تا كنون ۱۹ نفر از مالباختگان شناسایی شدند.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.