شیراز؛

واگذاری صدور کارت تندرستی به دفاتر پیشخوان دولت در شیراز

صدور کارت تندرستی در شیراز به دفاتر پیشخوان دولت واگذار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مسؤول بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی شیرازگفت: اجرای این طرح در راستای بیانات مقام معظم رهبری درباره شعار امسال با عنوان قتصاد مقاومتی اقدام و عمل و همچنین کوچک کردن بخش های دولتی و دسترسی بیشتر مردم به خدمات دولت، به اجرا در آمده است.
سیامک شمس با اشاره به ملی بودن این طرح گفت: این طرح از سال 94 تاکنون، در دانشگاه تهران به‌عنوان پایلوت در حال اجرا است که امیدواریم با بسترسازی لازم، در آینده نزدیک این طرح را در استان فارس عملیاتی کنیم.
مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات پیشخوان ایرانیان نیز،بیان کرد: این طرح ملی قرار است در 58 دانشگاه علوم پزشکی سراسر کشور اجرا شود که کاهش سفرهای شهری و کاهش مراجعه مردمی به سازمان‌های دولتی و از طرفی بازدهی بهتر خدمات دولتی، از مزایای این طرح است.
مهرداد محمدی افزود: با اجرای این طرح، عملیات ثبت و ضبط اطلاعات، در نزدیک‌ترین محل به زندگی شهروندان اجرا می‌شود که می‌تواند به مسأله محیط‌زیست و همچنین ترافیک شهری کمک کند.
گفتنی است در این راستا، کارگاه آموزشی آشنایی با این فرآیند،با مشارکت واحد بهداشت محیط استان فارس و با همکاری کانون انجمن صنفی دفاتر پیشخوان و با حضور مسؤولان بهداشت محیط شبکه‌های بهداشت و درمان، در سالن PHC مرکز بهداشت شهدای انقلاب شیراز برگزار شد.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمدرضا
۱۹:۵۸ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام من ساکن شیرازهستم.پیامک اومده که کارت بهداشت من آماده تحویل درمراکزپیش خوان دولت میباشد.ولی وقتی به دفاترپیش خوان میرم بهم میگن ماکارت بهداشت صادرنمیکنیم.راهنمایی کنیدلطفا