کرمانشاه؛

انهدام گروهک داعش موفقیتی بزرگ برای دستگاه امنیتی

استاندار کرمانشاه گفت: شناسایی به موقع واز بین بردن تعدادی از افراد گروهک تکفیری تروریستی داعش در کرمانشاه موفقیتی بزرگ برای دستگاه امنیتی، نیروی انتظامی و دستگاه قضایی استان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛اسداله رازانی با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته توسط گروهک تکفیری داعش برای اقدامات تروریستی در کشور افزود: خوشبختانه نیروهای امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی موفق شدند طی یک عملیات اطلاعاتی بسیار موفق این افراد را به موقع شناسایی و به هلاکت برسانند.

وی با بیان اینکه اهداف شوم این افراد با یک کار خوب اطلاعاتی مهار شد، اظهار داشت: طی شب گذشته و امروز سربازان گمنام امام زمان(عج) به همراه نیروی انتظامی به تعقیب گروهک داعش " که از مرز عراق وارد استان شده بودند" پرداختند و با یک کار اطلاعاتی خیلی دقیق موفق شدند که این افراد تروریست را شناسایی و مورد هدف قرار دهند.

وی با بیان اینکه یکی از فرماندهان گروهک داعش در بین کشته شده هاست که قبلاً به دروغ مرگ آن اعلام شده بود و حتی برای این فرد مراسم ختم نیز گرفته بودندافزود:همچنین افراد گروهک داعش که در یکی از مناطق کرمانشاه مستقر شده بودند توسط اداره اطلاعات شناسایی و این افراد نیز مورد هدف قرار گرفتند و به هلاکت رسیدند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار