اهواز؛

اهدای مدال خادمی به خانواده شهید دیلمی

مدال خادمی امام رضا (ع) به خانواده شهید نادر حمید دیلمی اهدا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، خادمان حرم رضوی در قالب کاروان زیر سایه خورشید به دیدار خانواده شهید نادر حمید دیلمی رفتند و مدال خادمی حضرت امام رضا (ع) را به آنها اهدا کردند.

خادمان حرم نورانی حضرت ثامن الحجج امام رضا (ع) در جمع خانواده شهید نادر حمید دیلمی، نخستین شهید مدافع حرم شهرستان باوی حضور یافتند.

خدام بارگاه ملکوتی حضرت امام علی بن موسی الرضا(ع) در این دیدار خانواده نخستین شهید مدافع حرم شهرستان باوی را مورد تفقد قرار دادند.

خادمان حرم رضوی در قالب کاروان زیر سایه خورشید به دیدار خانواده شهید نادر حمید دیلمی رفتند و مدال خادمی حضرت امام رضا (ع) را به آنها اهدا کردند.

در این حاشیه این دیدار یکی از خادمان امام رضا (ع) گفت: یکی از اهداف حضور این کاروان در استان دیدار با خانواده‌های معظم شهدا است.

وی افزود: خوشبختانه این امر محقق شد و ا توفیق یافتیم به دیدار خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم در اهواز بیاییم و از آنها دلجویی کنیم.

به گزارش تسنیم، شهید نادر حمید دیلمی در روز دوشنبه 20 مهرماه سال 1394 همزمان با چهارم محرم الحرام 1437 در سوریه مجروح شد و بر اثر همین مجروحیت در روز یکشنبه 26 مهرماه همان سال در یکی از بیمارستان‌های سوریه شربت شهادت نوشید.

از شهید نادر حمید دیلمی یک دختر سه ساله به نام ام البنین و یک پسر 10 ماهه به نام محمدحسین به یادگار مانده است.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.