اهواز؛

حضور ۱۹ خوزستانی در جشنواره قرآن

۱۹ دانشگاهی از دانشگاه علوم پزشکی اهواز در سه بخش استادان، کارکنان و دانشجویان به مرحله کشوری بیست و یکمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور راه یافته‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رئیس اداره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اظهار کرد: ۱۹ دانشگاهی از دانشگاه علوم پزشکی اهواز در سه بخش استادان، کارکنان و دانشجویان به مرحله کشوری بیست و یکمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور راه یافته‌اند.

وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز  در رشته حفظ به صورت ویژه آموزش‌ها را دنبال می‌کنند، گفت: علاوه بر نفرات اول همه رشته‌ها برخی از نفرات دوم رشته حفظ به دلیل نزدیکی امتیاز با نفرات اول و فعالیت خوب دانشگاه در رشته حفظ قرآن کریم به این مرحله از جشنواره قرآن راه می‌یابند.

سهرابی عنوان کرد: در رشته حفظ ۵ جزء، رضا زیبنده در بخش دانشجویی، محمد حیدری در بخش کارکنان و در رشته حفظ ۱۰ جزء محمود حریزی در بخش کارکنان، در رشته حفظ ۲۰ جزء جمال شریفی در بخش کارکنان و مختار عبیدی‌نیسی در بخش دانشجویان در این مرحله از جشنواره حضور دارند.

رئیس اداره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهوازبیان داشت: همچنین در رشته ترتیل سلمان محمدی‌نیا در بخش کارکنان و محمدصباح در بخش دانشجویان، در رشته تحقیق یوسف کشوری در بخش دانشجویی و نصراله بریچی در بخش کارکنان نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در مرحله نهایی جشنواره قرآن هستند.

وی افزود: در رشته حفظ ۵ جزء بخش دانشجویان سیده آمنه فاضلی و نوش‌آفرین بحرینی، در رشته حفظ ۱۰ جزء دانشجویان ناهید احسانی و زهرا محمودی در بخش کارکنان، در رشته ترتیل بخش دانشجویان مهرنوش الماسی و در بخش کارکنان مرضیه جلال‌الدین صالحی، در رشته تحقیق بخش دانشجویان یاسمین صاکی دیگر نمایندگان این دانشگاه هستند.

سهرابی گفت: مرحله کشوری بیست و یکمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی كشور در بخش شفاهی مهرماه در مشهد برگزار می‌شود.
انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.