ارومیه؛

آغاز طرح هجرت در 10 واحد آموزشی سلماس

معاون هماهنگ کننده سپاه سلماس از اجرای طرح هجرت در 10 واحد آموزشی این شهرستان خبر داد.

به گزارش   خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، سرهنگ مقصودداوری افزود: 8 واحد از این تعداد واحد آموزشی در شهر سلماس و دو واحد در تازه شهر می باشند.

وی گفت: در اجرای این طرح، 350 دانش آموز در قالب سه هزار و 500 روز ساعت کاری اقدام به رنگ آمیزی، زیباسازی و بهسازی مدارس می کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه سلماس افزود: امکان افزایش تعداد مدارس در طرح هجرت وجود دارد.

وی اظهار کرد: مجموع هزینه های زیباسازی، رنگ آمیزی و بهسازی برعهده آموزش و پرورش است و بسیح دانش آموزی فقط به نشانه تقدیر از حضور موثر دانش آموزان در اجرای این طرح، هدایایی به آنها پرداخت می کند.

وی افزود: حضور دانش آموزان در طرح هجرت سه موجب غنی سازی اوقات فراغت، استعدادیابی و آشنایی دانش آموزان با حرفه های مختلف می شود.

داوری به حضور موثر دانش آموزان بسیجی در برنامه های مختلف اشاره کرد و گفت: این دانش آموزان با ساماندهی در 120 پایگاه مختلف بسیج ضمن آشنایی با احکام دینی و قرآنی با نحوه بهتر زیستن و مهارت های خوب زندگی کردن آشنا می شوند.

وی افزود: طرح هجرت تا نیمه شهریور ماه در مدارس اجرا می شود.

بسیج سازندگی اردیبهشت 1379 به دستور مقام معظم رهبری تاسیس و راه اندازی شد که از این زمان تاکنون خدمات قابل توجهی در عرصه عمران و آبادانی کشور انجام شده است و صرفه جویی قابل توجهی نیز در هزینه های عمرانی را به دنبال دارد.

در سال تحصیلی جاری 34 هزار دانش آموز سلماسی در یکهزار و 500 کلاس درس و در 210 آموزشگاه مشغول تحصیل هستند.

انتهای پیام/س

برچسب ها: هجرت ، سلماس ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.