ارومیه؛

برخورداری 56 درصد جمعیت سلماس از فاضلاب شهری

مدیر آب وفاضلاب شهری سلماس ازبرخورداری 56 درصدی جمعیت شهر سلماس از فاضلاب خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،جمشیدسیدپور اظهارداشت:تاکنون 125 کیلومترلوله گذاری فاضلاب درداخل شهرسلماس صورت گرفته وامسال برای ادامه این طرح که 10 کیلومتربوده اعتباری بالغ بر 28 میلیاردریال اختصاص یافته است.
وی بااعلام اینکه عملیات اجرای فاضلاب شهرسلماس ازسال 1374 شرع شده است افزود:درصورت لوله گذاری 70 کیلومتردیگر تمامی نقاط شهرسلماس به شبکه جمع آوری فاضلاب متصل خواهندشد.
مدیرآب وفاضلاب شهری سلماس افزود:هم اکنون 56 درصدازجمعیت شهرسلماس برخوردارازشبکه فاضلاب هستند وتاپایان سال با احداث 10 کیلومتردیگر ،میزان برخورداری به 62 درصدخواهدرسید.
سیدپورهمچنین درزمینه آبرسانی به شهرهای سلماس وتازه شهر اظهارداشت: برای آبرسانی به شهرهای سلماس و تازه شهر که 26 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، تاکنون 700 میلیارد ریال هزینه شده است.
وی افزود:آبرسانی به این دو شهر از محل سد مخزنی زولا به طول 18.2 کیلومتر در حال انجام است که تاکنون پنج کیلومتر از این طرح ملی به اتمام رسیده است.
مدیرآب وفاضلاب شهری سلماس بیان داشت: در سالجاری نیز با اعتبار 40 میلیارد ریال نزدیک 6 کیلومتر لوله گذاری در این مسیر انجام می شود که با بهره برداری از این طرح جمعیت 115 هزار نفری این دو شهر از آب تصفیه شده برخوردار خواهند شد.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.