سمنان؛

افتتاح کلینیک های تخصصی سه گانه در استان

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از افتتاح کلینیک های تخصصی سه گانه درشهرستان های استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،دکتر مهدی شادنوش رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: کلینک‌های تخصصی سه‌گانه در شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و گرمسار به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.
شادنوش در ادامه اظهار کرد: یکی از کارهای اساسی و بزرگی که در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با اجرای طرح تحول نظام سلامت انجام‌ شد، ساخت، نوسازی و بهسازی مراکز بهداشتی درمانی و خانه‌های بهداشت بود که عملیات اجرایی تعداد زیادی از این پروژه‌های عمرانی در سطح استان به پایان رسیده است.
وی با اشاره به آخرین وضعیت پروژه‌های بهداشتی-درمانی در حال ساخت استان سمنان، افزود: چند پروژه از جمله پروژه کلینک‌های تخصصی در شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و گرمسار، خوابگاه‌های دانشکده پیراپزشکی، تکمیل دانشکده‌های بهداشت و پیراپزشکی شهرستان آرادان و پروژه بزرگ بیمارستان سوانح و سوختگی و مرکز سرطان و ....نیز در دست ساخت است که به فضل الهی بزودی برخی از این پروژه‌ها به بهره‌برداری خواهد رسید.
 رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن تقدیر از خدمات دست‌اندرکاران طرح تحول نظام سلامت اضافه کرد: در تمامی بخش‌های این طرح به لطف خداوند و تلاش همکاران، دستاوردهای خوبی داشته‌ایم که مهمترین آن رضایت مردم از خدمات طرح تحول نظام سلامت است.
وی با بیان این که تلاش ما بر این بوده که بیشترین خدمت‌ها را به مردم ارائه کنیم، تصریح کرد: تمام تلاش مجموعه برای جلب رضایت مندی مردم است زیرا به شکرانه خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی، همه موظفیم نهایت تلاش و توان خود را برای خدمت به مردم و جلب رضایت آنان بکار گیریم.
رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با تأکید بر ارائه خدمات مطلوب بهداشتی درمانی به مردم خاطرنشان کرد: مردم شایسته بهترین‌ها هستند و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان نیز در همین راستا تمامی تلاش خود را به کار گرفته تا با ساخت و بهسازی فضاهای فیزیکی، تأمین تجهیزات پزشکی و جذب کادر مجرب، خدمات بهداشتی درمانی مطلوبی به شهروندان این استان ارائه دهد.
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.