سمنان؛

روند کاهش سزارین ها در مهدیشهرآغاز شد

رییس بیمارستان 15 خرداد شهرستان مهدیشهر از انجام هشت عمل زایمان بدون درد در بیمارستان 15 خرداد مهدیشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،دکتر عبدوس رییس بیمارستان 15خرداد مهدیشهر از انجام دو عمل زایمان بدون درد در روز گذشته خبر داد و اظهار کرد: به‌دنبال تهیه امکانات و تسهیلات لازم و انجام هماهنگی‌های لازم جهت حضور متخصصین زنان و بیهوشی و انجام تبلیغات مناسب، برای نخستین‌بار دو عمل زایمان بدون درد با موفقیت در این مرکز انجام شد.
وی افزود: در پی اجرای طرح تحول نظام سلامت و سیاست‌های وزارت بهداشت در جهت کاهش آمار سزارین، هماهنگی‌های لازم جهت ایجاد امکان انجام زایمان طبیعی بدون درد در این مرکز انجام شده و خوشبختانه ششمین و هفتمین مورد از این زایمان‌ها در این مرکز با موفقیت انجام شد.
دکتر عبدوس گفت: ترس از درد زایمان طبیعی بویژه در مادران زایمان اولی از دلایل عمده افزایش آمار سزارین است که خوشبختانه با فراهم شدن امکان انجام زایمان طبیعی بدون درد در این مرکز، امیدواریم شاهد افزایش آمار زایمان های طبیعی باشیم .
وی خاطرنشان کرد: بیمارستان 15 خرداد مهدیشهر با حضور متخصصین مجرب زنان و زایمان و بیهوشی و کادر درمانی متعهد آماده خدمت‌رسانی به شهروندان در خصوص انجام زایمان‌های طبیعی بدون درد است .
رئیس بیمارستان 15 خرداد مهدیشهر با بیان اینکه زایمان‌های بدون درد امروزه با استقبال بسیاری در کشورهای پیشرفته روبره شده است، افزود: زایمان‌های بدون درد گونه ای از زایمان‌های طبیعی هستند که در آنها با استفاده از پروسیجرهای درمانی مخصوص، دردهای زایمانی مادران کاهش یافته ولی بر انقباض های رحم و سطح هوشیاری و ارتباط کلامی مادر تاثیر منفی وارد نمی‌شود .
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.