شاهرود;

بهسازی محور شاهرود، طرود و معلمان

عملیات اجرایی بهسازی محور شاهرود، طرود و معلمان به‌طول 15 کیلومتر و از كیلومتر 12 روستای تل تا كیلومتر 27 منطقه لجنه اجرایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شاهرود ، معاون راهداری اداره کل راه و ترابری استان سمنان با بیان اینکه اجرای این طرح با نیروی انسانی و ماشین‌آلات و تجهیزات اداره کل راه و ترابری اجرایی شد، خاطرنشان کرد: اجرای این پروژه در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری انجام شده است.
امیرعمیدی از برنامه‌ریزی این اداره کل برای اجرایی شدن چندین پروژه در راستای شعار سال خبر داد و اضافه کرد: اجرایی شدن این پروژه‌ها از طریق امکانات اداره کل راه و ترابری اجرایی می‌شوند.
وی با اشاره به حجم عملیات اجرایی در این پروژه گفت: در عملیات بهسازی 15 کیلومتر از این محور بیش از 135 هزار متر مكعب خاكریزی و 45 هزار متر مكعب عملیات خاكبرداری نیز انجام شد.
وی با بیان اینکه بخش باقی‌مانده این محور تا پایان امسال بهسازی می‌شود، افزود: اجرایی شدن بخش باقی‌مانده این محور به هشت میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد و درصورت تخصیص آن، تا پیش از پایان سال اجرایی می‌شود.
این مقام مسئول تصریح کرد:اجرایی شدن این پروژه به‌صورت امانی و با بهره‌گیری از نیرو و امكانات موجود استان در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل صورت پذیرفته است.
معاون راهداری اداره کل راه و ترابری استان سمنان از آسفالت 17 کیلومتر از این محور تا پایان سال‌جاری خبر داد و خاطرنشان کرد: در قالب اجرای این طرح، هفت کیلومتر از محور شاهرود، طرود و معلمان آسفالت گرم و 10 کیلومتر آن نیز تا پایان سال آسفالت سرد می‌شود.
انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.