آقا کوچکی:ترکیب اصلی تیم بسکتبال با ویلچر معرفی می شود

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر گفت:نفرات اصلی تیم ملی در پایان پنجمین مرحله از اردوهای آمادگی مشخص می شود.

آقا کوچکی:ترکیب اصلی تیم بسکتبال با ویلچر معرفی می شودعباس آقاکوچکی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: مرحله پنجم اردوی آمادگی تیم ملی از 24 تا 31 تیر ماه در تهران برگزار می شود که در پایان این اردو نفرات اصلی تیم ملی برای اعزام به ریو معرفی می شوند.

وی ادامه داد: تورنمنت ترکیه برای شناخت عملکرد بازیکنان بسیار خوب بود و توانستیم نقاط ضعف و قوت ملی پوشان را در دو نقطه حمله و دفاع شناسایی کردیم و بر این اساس می توانیم در انتهای این اردو لیست نفرات اصلی را مشخص کنیم.

آقا کوچکی افزود: هدف ما صعود از دور مقدماتی پارالمپیک ریو است و اینکه بتوانیم جزو چهار تیم برگزار کننده مرحله پلی آف باشیم تا نتایج بهتری را نسبت به آتن و پکن کسب کنیم.

وی در خصوص تیم های هم گروهی با ایران بیان کرد: تیم ملی آمریکا و آلمان قهرمان جهان هستند و تیم برزیل نیز از شرایط میزبانی برخوردار است و هیچ شناختی از تیم الجزایر نداریم و این موضوع کار ما را در ریو مشکل می کند.

سرمربی تیم ملی در پایان خاطر نشان کرد: پس از پایان محرومیت تیم ملی، توانستیم در مسابقات جام جهانی اینچئون مقام هشتم را بدست آوریم و با تکیه بر این عنوان به ریو سفر می کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار