بسکتبال با ویلچر؛

تیم های حاضر در لیگ 95 مشخص شدند

تیم های حاضر در مسابقات لیگ بسکتبال با ویلچر در سه گروه معرفی شدند.

تیم های حاضر در لیگ 95 مشخص شدندبه گزارشاخبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم های شرکت کننده در لیگ برتر،دسته یک و دسته دو به شرح زیر به هیات استان ها معرفی شدند تا با اعلام آمادگی لیست نهایی تیم ها مشخص شود.

تیم های حاضر در لیگ برتر:

تیمهای ایثار ماهان تندیس قم، مخابرات اصفهان، شهرداری آمل، باشگاه ملی حفاری خوزستان، شهرداری اراک، هیات زنجان، پگاه فارس، جانبازان فارس

تیم های لیگ دسته یک:

تیمهای آلومینیوم المهدی هرمزگان، شهرداری تبریز، هیات ایلام، هیات یزد، ایثار ماهان تندیس قم، شهرداری ارومیه

تیم های لیگ دسته دو:

تیمهای شهرستان بم، هیات البرز، شهرداری تبریز، هیات اردبیل، بانک دی چهارمحال و بختیاری، شهید فیاض بخش مشهد، شهرداری بوکان و سایر تیم های متقاضی

بر اساس اعلام انجمن بسکتبال با ویلچر تعداد بازیکنان هر تیم جهت شروع مسابقات 12 نفر اعلام شده و تیم ها می توانند تا پایان مرحله ی مقدماتی 3 بازیکن دیگر نیز اضافه کنند.

تیمهای حاضر در لیگ دسته برتر تا پایان شهریور ماه فرصت دارند آمادگی خود را جهت حضور در مسابقات اعلام کنند و نشست هماهنگی رقابت ها نیز نیمه اول مهر ماه برگزار می شود.

در لیگ دسته یک و دسته دو نیز تیمها تا پایان مرداد ماه فرصت اعلام حضور دارند و جلسه هماهنگی این رقابت ها نیز نیمه اول شهریور ماه برگزار خواهد شد.

حبیب خمجانی رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر در این باره گفت: آئین نامه همراه با اسامی تیم ها به هیات استان ها ارسال شده و تا پایان مرداد برای لیگ های دسته یک و دو و تا پایان شهریور برای تیم های لیگ برتری برای اعلام آمادگی وقت داده شده است.

وی ادامه داد: در دسته دو تعداد تیم ها برای شرکت باز است ولی در لیگ برتر و دسته یک 8 تیم حضور دارند که بر اساس نتایج لیگ 94 مشخص شدند.

خمجانی افزود: تورنمنت ترکیه با وجود اینکه تیم آلمان و کانادا حضور نداشتند برای تیم ملی خوب بود و توانستیم 15 ملی پوش خود را محک بزنیم و تیم از 24 تا 31 تیرماه با 15 بازیکن در اردو خواهد بود و در انتهای این اردو ترکیب نهایی تیم ملی مشخص می شود تا در دو اردوی آخر که مردادماه برگزار می شود تا تمرینات لازم را زیر نظر کادر فنی انجام دهند.

رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر در پایان خاطر نشان کرد: مسابقات قهرمانی کشور نیز امسال برگزار می شود که تاکنون 18 تیم اعلام آمادگی کردند و جلسات مربوط به این مسابقات و رقابت های لیگ بعد از پارالمپیک ریو برگزار می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار