پارالمپیک ریو؛

اصفهان میزبان تمرینات تیم ملی بسکتبال با ویلچر

تیم ملی بسکتبال با ویلچر پنجمین مرحله تمرینات پارالمپیک ریو را به میزبانی اصفهان برگزار می شود.

اصفهان میزبان تمرینات تیم ملی بسکتبال با ویلچربه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم ملی بسکتبال با ویلچر که چهارمین اردوی خود را در قالب تورنمنت بین المللی ترکیه برگزار کرده است،پنجمین اردو آمادگی را با 15 ملی پوش در شهر اصفهان برگزار می کند و درپایان این اردو ترکیب نهایی تیم ملی برای اعزام به ریو مشخص خواهد شد.

بر این اساس ایمان بک‌زاده (اصفهان)، عادل طرفی(خوزستان)، وحید غلام‌آزاد، مرتضی ابراهیمی، علیرضا احمدی (زنجان)، سامان بلاغی(فارس)، حسن عبدی(خراسان رضوی)، محمد صحی، امید هادی‌اظهر(تهران)، محمد محمدنژاد(قم)، حکیم منصوری(مازندران)، محمدحسن سیاری، مرتضی عابدی(مرکزی)، محسن طلوعی(اردبیل)، اسماعیل حسین پور(آذربایجان شرقی)، 15ملی پوش دعوت شده به این تمرینات هستند که فردا، 24 تیر ماه وارد شهر اصفهان می شوند.

تمرینات این مرحله زیر نظر سیدعباس آقاکوچکی، سرمربی تیم ملی و عباس خاکی، مربی تیم ملی برگزار خواهد شد و حجت الاسلام و المسملین مرتضی میرکو نیز به عنوان نماینده فرهنگی در کنار ملی پوشان حضور دارد.


عباس آقا کوچکی در این باره گفت: بر اساس شناختی که از نقاط ضعف و قوت بازیکنان در تورنمنت ترکیه بدست آوردیم در این اردو تمرین خواهیم کرد و آنالیز بازی با ترکیه و هلند را در این اردو خواهیم داشت.

وی ادامه داد: پس از پایان این اردو کادر فنی 12 نفر اصلی را برای اعزام به ریو مشخص می کنند تا اردوهای باقی مانده با ترکیب اصلی برگزار شود.

این اردو که از 25 تا 31 تیر ماه به میزبانی شهر اصفهان برگزار می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار