بیرجند؛

آمادگی بیش از 30 کانون فرهنگی و تربیتی کمیته امداد در اوقات فراغت

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره)خراسان جنوبی از آمادگی بیش از ۳۲ کانون فرهنگی تربیتی این نهاد برای سامان دهی اوقات فراغت تابستانه فرزندان مددجوی تحت حمایت خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره)خراسان جنوبی بابیان این مطلب که در حال حاضر ۲ کانون دائم در استان دایر است گفت : در راستای ساماندهی اوقات فراغت خانواده ها ، جوانان و نوجوانان تحت حمایت۱۶ کانون موقت تابستانه و ۱۴ کانون پیروان ولایت این نهاد در تابستان امسال پیش بینی شده که فرزندان مددجوی تحت حمایت از برنامه های اوقات فراغت استفاده خواهند نمود.
عرب افزود : فعالیت کانون های فرهنگی و تربیتی این نهاد از اوایل تیرماه آغاز می شود و افراد شرکت کننده از آموزش های اعتقادی، مهارت های زندگی ، هم اندیشی،پرسش و پاسخ های عمومی، فعالیت های ورزشی، فنی و حرفه ای و فعالیت های هنری  بهره مند خواهند شد.
وی اردوهای تربیتی برای دانش آموزان را از دیگر برنامه های این کانونها در طول تابستان عنوان کرد و گفت : این اردوها با حضور دانش آموزان، دانشجویان و خانواده های تحت حمایت این نهاد به مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

در سال جاری بیش از ۵ هزار نفر از برنامه های اوقات فراغت این نهاد بهره مند می شوند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.