سالن‌های ورزشی در کهگیلویه و بویراحمد تجهیز می‌شوند

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به کمبود امکانات در سالن‌های ورزشی استان، بر تجهیز این سالن‌ها در حد توان تأکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛صبح امروز نشست هیأت کشتی کهگیلویه و بویراحمد با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان در یاسوج برگزار شد.

جهانبخش ایزدپور در این نشست ضمن تقدیر از تلاش‌های این هیأت، اظهار کرد: کشتی یکی از ورزش‌های اصیل و سنتی ایران و از قدیمی‌ترین ورزش‌های دنیاست.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تمامی ورزشکاران به نوعی درگیر مشکلات هستند، افزود: اما همه آنها با وجود کمبود امکانات از حداقل‌ها استفاده بهینه کرده و تمامی تلاش خود را برای توسعه ورزش استان به کار گرفته‌اند.

وی کشتی را یکی از ورزش‌های مفید و اصیل بیان کرد و گفت: در حد توان سعی خواهیم کرد تا این ورزش را تقویت کرده و مشکلات آن را رفع کنیم.

این مسؤول در ادامه با اشاره به اینکه سالن کشتی شهرستان بهمئی نیاز به تعمیرات دارد، بیان کرد: پس از واگذاری این سالن به اداره ورزش، مقرر شد هزینه تعمیرات از طرف واحد فنی اداره‌کل ورزش و جوانان انجام شود.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد کمبود امکانات ورزشی را یکی از مهم‌ترین مشکلات ورزشکاران استان بیان کرد و بر تجهیز سالن‌های ورزشی به خصوص کشتی در استان تأکید کرد.

وی، تصریح کرد: باید در خصوص تجهیز امکاناتی مانند تشک، آدمک و وسایل بدن‌سازی اقدامات لازم صورت گیرد تا ورزشکاران ضمن استفاده از آنها بتوانند ظرفیت خود را به کار گرفته و به قهرمانی‌های بیشتر برسند.

ایزدپور در پایان با اشاره به اینکه کشتی‌گیران استان نیز مانند دیگر رشته‌های ورزشی، ورزشکاران توانمند بوده و ظرفیت‌های زیادی دارد، یادآور شد: مهدی یونسی و عبدالحسین جهانبخش دو تن از کشتی‌گیران ملی‌پوش ما هستند ضمن اینکه علیرضا دادوند نیز اخیراً به اردوی بسترسازی تیم‌های کشتی فرنگی نونهالان و خردسالان کشور دعوت شده است.

انتهای پیام /ف

برچسب ها: سالن ، ورزشی ، ورزشکار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.