کاهش آسیب های اجتماعی در کنار افزایش تولیداولویت است

استاندار کهگیلویه وبویراحمد با بیان این که کاهش آسیب های اجتماعی در کنار افزایش تولید یک اولویت استان است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛سید موسی خادمی در نشست شورای فرهنگ عمومی این استان تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی،واگذاری طرح های عمرانی به بخش خصوصی و مبارزه با آسیب های اجتماعی را از اولویت های استان اعلام کرد.

وی اظهار کرد: اسراف، تجمل گرایی و چشم و هم چشمی از نشانه های احاطه فرهنگ بیگانه در جامعه امروزی است.

سید موسی خادمی افزود: در حوزه مبارزه با آسیب های اجتماعی نیز موضوعاتی همچون طلاق، خودکشی، اعتیاد و حجاب و عفاف از اولویت های مهم است.

وی تصریح کرد: در سه سال گذشته از فعالیت دولت تدبیر و امید کارها و اقدام های فراوانی در حوزه های مختلف بویژه بخش فرهنگ انجام شده است.

وی بیان کرد: برخی ها بدون توجه به شرایط موجود کشور ، محدودیت های اعتباری و کمبودها، شاخص نیازهای خود را با آرمان ها و ایده آل ها می سنجند و همین امر تا حدودی موجب تخریب دولت ، مجموعه مدیران و نادیده گرفتن تلاش ها و کارهای انجام شده از سوی دستگاه های دولتی نیز می شود.

خادمی تصریح کرد: برخی دستگاه ها بدون کمترین تحرک و فعالیتی در انجام وظایف محوله و رسالت ذاتی دستگاهی خود تنها به همین منابع اعتباری محدود استانی چشم می دوزند که چنین تفکری بر خلاف عقل،منطق و حتی قانون است و باید حذف شود.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست با بیانه اینکه ساخت زائر سرا در مناطق عملیاتی و عتبات عالیات از اولویت های این نهاد است گفت: زمین چند هکتاری زائر سرای مردم کهگیلویه وبویراحمد و کاروان های راهیان نور در ابتدای شهر خرمشهر تملک شده است و در کربلا هم زمینی خریداری خواهد شد .

سردار ید الله بوعلی با اشاره به برگزاری کنگره ملی شهدای کهگیلویه وبویراحمد بعنوان بزرگترین رویداد فرهنگی استان افزود: برای برگزاری باشکوه این کنگره ملی به همکاری همه دستگاه های مختلف استان نیاز است

انتهای پیام /ف
برچسب ها: آسیب ، اجتماعی ، طلاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.