ائمه‌ جمعه گره‌گشای بسیاری از مشکلات کمیته امداد هستند

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حساسیت ائمه‌جمعه نسبت به مشکلات فقرا و محرومان گفت: ائمه‌جمعه گره‌گشای بسیاری از مسائل و مشکلات کمیته امداد هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛فرید محبی  در دیدار با امام جمعه باشت با اشاره به حساسیت ائمه جمعه نسبت به مشکلات فقرا و محرومان اظهار کرد: گره‌گشایی بسیاری از مسائل و مشکلات که در کمیته امداد با آن مواجه هستیم به واسطه کمک‌های ائمه‌جمعه است.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: به علت کمبود منابع و امکانات، مدیران کمیته امداد باید تفکر مشارکتی داشته باشند تا بتوانند منابع و امکانات لازم را جذب کنند.

وی با اشاره به کمبود امکانات در شهرستان‌ها افزود: با وجود کمبود امکانات و ضعف زیرساخت، همکاران ما حداکثر تلاش خود را برای جذب منابع انجام می‌دهند.

محبی در رابطه با اعتبارات امدادی اشتغال بیان کرد: اتفاق خوب بودجه امسال، تخصیص 50 درصد اعتبارات به مناطق محروم است.

مدیرکل کمیته امداد استان گفت: در حوزه وام اشتغال‌زایی با توجه به منابع کافی دغدغه‌ای در این رابطه نداریم.

محبی با اشاره به هزینه اجرایی زکات افزود: اعتبارات این بخش نسبت به سال گذشته 36 درصد کاهش داشته، اما سعی می‌کنیم با رایزنی‌ها و جلسات این اعتبار را افزایش دهیم.

این مقام ارشد استان در پایان در رابطه با تعمیرات مسکن مددجویان اظهار کرد: در این بخش بیش از 5000 مسکن در نوبت وجود دارد.

وی گفت: تأمین این نیاز‌ها باید با کمک خیرین انجام شود که متأسفانه اکثر خیرین ما خارج از استان هستند

انتهای پیام /ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.