اهتمام به حوزه فرهنگ لازمه حرکت در مسیر انقلابی گری است

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه وبویراحمد گفت: لازمه اصلی و پیش شرط مهم در مسیر انقلابی گری نیز توجه جدی به این حوزه و تامین زیرساخت های آن است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی در نشست شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه وبویراحمد افزود: هرگونه کوتاهی و خللی در این راستا نیز مانع جدی در راه توسعه و پیشرفت همه جانبه یک جامعه محسوب می شود.

وی بر ضرورت ایجاد زیرساخت های فرهنگی بویژه در حوزه علوم قرآنی ، مصلی ها و مساجد نیز تاکید کرد و گفت: کمبود اعتبار و نبود برخی زیرساخت ها نباید بهانه برای کم کاری و کوتاهی برخی مدیران و دستگاه ها قلمداد شود.

آیت الله ملک حسینی تصریح کرد: اعتبار و بودجه برای شتاب بخشی به امور ، ایجاد زیرساخت ها و افزایش تجهیزات و امکانات لازم است اما این به معنای تعطیلی امور حتی در زمینه انجام وظایف ذاتی و روزمره یک دستگاه فرهنگی و اجرائی نیست.

نماینده مردم کهگیلویه وبویراحمد در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه وبویراحمد دردهای این استان را خوب می شناسد ، گفت: مدیران نیز باید برای درمان این دردها استاندار را بیش از پیش یاری کنند.

وی اظهار کرد: گاه برای انجام یک خدمت و یا طرح عمرانی و اقتصادی تمامی تجهیزات، امکانات و شرایط موجود برای انجام آن فراهم است اما در عین حال مدیر دستگاه همچنان کمبود و تخصیص نیافتن اعتبار را بهانه قرار می دهد.

آیت الله ملک حسینی اظهار کرد: باید برخوردهای لازم و قاطع برای برخی از مدیران کم کار و یا سهل انگار نیز در نظر گرفته شود.

انتهای پیام /ف
برچسب ها: فرهنگ ، انقلاب ، زیرساخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.