نخستین حضور مگویان در تمرین استقلال/مسئولان باشگاه به دنبال جمع آوری رواديد

تمرین تيم فوتبال استقلال پس از یک روز وقفه در کمپ مرحوم حجازی برگزار شد.

نخستین حضور مگویان در تمرین استقلال/مسئولان باشگاه به دنبال جمع آوری رواديدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تمرینات تیم فوتبال استقلال تهران پس از یک روز وقفه ساعت 10:30 امروز در کمپ مرحوم حجازی برگزار شد.

محمد حسین کنعانی زادگان و حسین حسینی به دلیل تداوم دوران آسیب دیدگی و امید نورافکن به دلیل شرکت در اردوی تیم ملی جوانان در هامبورگ، در این تمرین شرکت نکردند.

منصوريان سرمربی آبی ها شهادت حضرت علی را به اعضای تیم تسلیت گفت.

پندار توفیقی و محسن خدایی مسئولان باشگاه  استقلا در محل تمرين آبي ها حضور پيدا كردند و دقايقي با منصوريان به گفتگو پرداختند .آن ها قبل از شروع تمرین از بازیکنان خواستند تا برای برپایی اردوی ارمنستان پاسپورت های خود را تحویل باشگاه دهند. 

اردوی اروپایی آبی ها قرار است از 14 تا 25 تیر برگزار شود که پس از لغو کمپ ترکیه،استقلالی ها یکی از کمپ های ایروان را مد نظر قرار داده اند.

هرایر مگویان پس از بازگشت از ارمنستان، امروز برای نخستین بار در تمرین استقلال حاضر شد و ضمن خوش و بش با بازیکنان، چند دقیقه ای با منصوریان صحبت کرد.

در ابتدای تمرین بازیکنان زیر نظر علی چیني به گرم كردن بدن هاي خود پرداختندو سپس به صورت سبک کار با توپ انجام دادند. بخش بعدی تمرین بازی دستش ده بود که منصوریان در این بازی پا به پای بازیکنانش دوید و اوقات مفرحی و کری های جالبی را پشت سر گذاشت.

مهدی خانبان آنالیزور آبی ها مانند روزهای گذشته با حضور روی سکوهای کمپ،از تمرین فیلمبرداری کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار