آبادان؛

برگزاری مراسم لیالی قدر در مساجد شادگان

مراسم احیاء لیالی قدر در مساجد و حسینیه‌های این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛فرماندار شادگان در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان گفت: همزمان با فرا رسیدن لیالی قدر مراسم احیاء و مراسم عزاداری شهادت حضرت علی (ع) به‌صورت متمرکز در شب‌های 19، 21 و 23 در مساجد سید شرف، حضرت امیر (ع) و امام خمینی (ره) شهر شادگان برگزار خواهد شد.

بهروز فرج‌اللهی همکاری ادارات، دستگاه‌های اجرایی و متولیان امر در جهت برگزاری هر چه بهتر مراسم شب‌های قدر را مورد تاکید قرار داد و افزود: ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان با اتخاذ تدابیر لازم برای افزایش مشارکت هر چه بیشتر مردمی به‌ویژه جوانان و بهره‌مندی از فیوضات مراسم لیالی قدر را فراهم کنند.

وی با اشاره به برنامه‌های شب‌های قدر گفت: برنامه‌هایی مانند دعای جوشن کبیر، برگزاری دعای ابوحمزه ثمالی، قرائت قرآن کریم، سخنرانی‌ها و مراسم بر سر گذاشتن قرآن در نظر گرفته شده است.

فرماندار شادگان تامین و توزیع سحری مورد نیاز شب‌های قدر،  استقرار نیروی انتظامی و بسیج جهت تأمین امنیت احیا کنندگان مراسم لیالی قدر و همچنین استقرار تاکسی در مسیرهای رفت و برگشت را از مهم‌ترین مصوبات در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان دانست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.