قزوین؛

شب های قدر همگام با مخاطبان

شبکه استانی سیما و صدای مرکز قزوین در شب های قدر با ویژه برنامه های «شب های آسمانی» و «شب رحمت» مخاطبان را همراهی می کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین گفت : ویژه برنامه ی «شب های آسمانی» از سیما و ویژه برنامه ی «شب رحمت» از صدا پخش خواهد شد.


بگفته ی معصومی فر، این برنامه ها با هدف تبیین اهمیت شب های قدر ، تشریح سیره و روش امیر المومنین حضرت علی (ع) در طول حیات با برکت شان و همراهی با مخاطبان دراین شب های پرخیر و برکت از شبکه های استانی سیما و صدای مرکز قزوین پخش می شوند.

وی افزود: ویژه برنامه های شب های قدر متشکل از گفتگوی کارشناسی ، گزارش ویژه، میهمانان ویژه، مداحی ونوحه خوانی در سوگ امیرالمومنین حضرت علی (ع) و پخش زنده ی دعای جوشن کبیر و مراسم قرآن به سرگرفتن است.

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین همچنین افزود: بارگاه امامزاده حسین و امامزاده اسماعیل علیهم السلام، مسجد امام خمینی(ره)، مسجد غدیر و مسجد طاق بهلول در قزوین اماکنی هستند که واحدهای سیار رادیو و تلویزیون در این مکانها مستقر خواهند شد تا برنامه های شب های قدر را بصورت زنده و مستقیم برای مخاطبان پخش کنند.

 معصومی فر افزود: رادیو قزوین در هر یک از شب های قدر 240 دقیقه و سیمای قزوین هم 180 دقیقه برنامه ی زنده پخش خواهند کرد.
انتهای پیام/

برچسب ها: شب ، قدر ، مخاطبان ، برنامه ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار