کرمان؛

دشمنی در اجرا نشدن برجام آشکار است

خود باوری و استفاده از ظرفیت های کشور ما را در مقابل دشمن مقتدر تر می کند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،امام جمعه سیرجان امروز در خطبه های نماز با اعلام این مطلب گفت : ترسیم اصول و خطوط آینده را مقام معظم رهبری اعلام فرموده بودند که اعتماد به دشمن نخواهیم کرد، و امروز هم این دشمنی در عدم اجرای برجام آشکار است و همه می دانند دشمن مستکبر قصد خدمت و تعامل را ندارد.

حجت الاسلام سید محمود حسینی افزود : ما از فناوری هسته ای خود دفاع می کنیم و نیازمند توسعه آن هستیم وامروز به جهان ثابت شد ما اهل تعامل و گفتگو هستیم و آنچه از عملکرد و رفتار سردمداران آمریکا بر می آید عدم توجه به تعهدات خود است که حتی مراحل اولیه تحریم ها رفع نشده و بانک ها و بنگاههای بزرگ را از معامله با ایران می ترسانند .
وی گفت : در سازمان مللی که از عربستان حق سکوت می گیرند و یا کاندیداهای آینده آمریکا هزینه تبلیغات خود را از رژیم صهیونیستی دریافت می کنند چگونه می خواهند مورد اعتماد باشند و آنچه حق و قانون هست به آن عمل کنند که عده ای امروز بخواهند دلگرم به تعهدات امریکا در برابر ملت ایران و حتی مردم جهان باشند و این یک تصور غلط هست .
خطیب جمعه سیرجان راه نجات و پیروزی بر هر حرکت دشمن اعم از تهدید ها و تحریم ها را خودباوری و استفاده از ظرفیت ها و اتکاء به قدرت جوانان عنوان کرد و افزود : اقتدار کشور اعم از توان موشکی ، پیشرفت های دفاعی ، فناوری هسته ای و استعداد و افکار خلاق و شتاب در اقتصاد مقاومتی باید حفظ شود و اعتماد به دشمن حتی اگر همراهی هم کنند خطا و غیر معقول است .
وی ضمن تبریک میلاد امام حسن مجتبی (ع) گفت : اطعام و اکرام و رسیدگی به فقرا از خصائص بارز این امام بزرگوار بود و امروز هم باید راه و روش و سیره ائمه توسط ما شیعیان ادامه داشته باشد .

انتهای پیام/ی
برچسب ها: نماز جمعه ، برجام ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار