یزد؛

نهادینه شدن فرهنگ تجلیل از معلمان در جامعه

فرماندار یزد:فرهنگ تجلیل از معلمان در جامعه نهادینه شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ فرماندار یزد گفت: ضروري است تا تقدير از معلمان محدود به يك زمان معين نشود بلكه به عنوان يك فرهنگ در سطح جامعه نهادينه و در طول سال انجام شود.

 محمود شاکری شمسی افزود: همه افراد جامعه باید قدردان زحمات و تلاش های خالصانه و متعهدانه معلمان باشد که در این راستا  شوراهای اسلامی و دهیاران اقدام به این مراسم ارزشمند نموده اند.

فرماندار یزد گفت: بزرگترین معلم جهان بشریت حضرت محمد مصطفی بود که در این ایام به بعثت رسید و وظیفه سنگین هدایت انسان ها از سوی خداوند متعال به ایشان اعطاء گردید.

وی با بیان اینکه معلم می سوزد تا انسانی را بسازد گفت: معلم با تلاش خود انسان هایی را با اندیشه و تفکر بالا به جامعه تحویل می دهد تا روشنی و سعادت کشور را تضمین کند.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان یزد تصریح کرد: ضروری است تا تقدير از معلمان محدود به يك زمان معين نشود بلكه به عنوان يك فرهنگ در سطح جامعه نهادينه و در طول سال انجام شود.

شاکری شمسی در بخشی دیگری از سخنان خود با اشاره به اجرای برنامه های متنوع در هفته گرامیداشت مقام معلم در شهرستان یزد خاطرنشان کرد: رویکرد برنامه های سال جاری بر مبنای مدرسه محوری بوده است که خوشبختانه در کلیه مدارس شهرستان برنامه های این هفته به خوبی اجرا شده است.

وی گفت: شهرستان یزد کسب 22 سال رتبه اول کنکور سراسری دانش آموزان یزدی را باعث افتخار این استان دانست و افزود: در زمینه فراگیری علم در مدارس اقدامات خوبی انجام شده ولی باید بحث ارتقاء توانمند سازي دانش آموزان و آماده نمودن آن ها براي قبول مسئوليت در آينده نیز مدنظر قرار گیرد.

فرماندار یزد در پایان ابراز داشت: در حال حاضر دانش اموزان با چالش ها و تهدیدهای مختلف روبرو هستند که ضروری است تا معلمان با توجه به تجربیات و همچنین به روز نمودن معلومات خود پاسخگوی آنان باشند.
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار