بیرجند؛

راه اندازی خانه هلال احمر در سه قلعه

همزمان با گرامیداشت هفته هلال احمر، خانه هلال سه قلعه راه اندازی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند؛ سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان سرایان در دیدار با امام جمعه این شهرستان گفت : درراستای نیل به اهداف مقدس جمعیت هلال احمر ، اولین خانه هلال شهرستان درشهر سه قلعه افتتاح می شود.
اکبری افزود : در سال گذشته ، مجهزترین بانک امانات تجهیزات پزشکی استان در سرایان به همت خیرین محترم ، راه اندازی شد که مورد استقبال مردم و دریافت کنندگان خدمات این مرکز قرار گرفت.
وی گفت : با همکاری شورای اسلامی شهر و شهرداری سرایان ، یک دستگاه خودرو نجات در اختیار پایگاه امداد بین شهری شهید محبوبی جمعیت هلال احمر سرایان قرار گرفت. امام جمعه سرایان نیز در این دیدار ، ضمن تبریک هفته هلال احمر ،گفت ‌: لحظه لحظه خدمت در هلال احمر عبادت است و باید قدر این نعمت را دانست.
حجت الاسلام نجمی پور همچنین به اقدامات جمعیت هلال احمر در سرایان ، اشاره کرد و گفت : اقدامات انجام شده بویژه در خصوص برپایی ایستگاهها و کاروانهای سلامت ، کمک های امدادی و برگزاری کلاسهای آموزشی امداد و نجات و سرکشی از خانواده های محروم و کمک به آنها توسط جمعیت هلال احمر در سرایان شایسته تقدیر است و باید گسترش یابد .
انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.