بیرجند؛

دستگیری 6 نفر از اعضای باند تکدی گری در بیرجند

6 نفر از اعضای یک باند تکدی‌گری در بیرجند شناسایی و دستگیر شدند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند؛ معاون خدمات شهری شهرداری بیرجند صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: با گزارش چند شهروند از وجود تعدادی متکدی در بلوار صیاد شیرازی، اکیپ پیگیری ستاد ساماندهی متکدیان شهرداری بیرجند عملیات شناسایی را آغاز کردند.

علی خانزاد افزود: اعتیاد تمامی این متکدیان به مواد مخدر صنعتی را تایید شد و ثابت شد که این متکدیان به یکدیگر وابسته هستند.

وی با بیان اینکه شهرداری در چند نوبت اقدام به جمع آوری این متکدیان کرده است گفت : در نهایت هفته گذشته با همکاری نیروی انتظامی تعداد 6 نفر از آنها دستگیر شدند.

وی افزود : متکدیان جمع آوری شده به مرکز سامان دهی متکدیان شهرداری بیرجند انتقال یافته و در صورت اعتیاد نسبت به فراهم کردن مقدمات ترک آنها با همکاری سازمان‌های ذیربط اقدام می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری بیرجند اظهار کرد : با توجه به افزایش وسعت و جمعیت شهر بیرجند آمار متکدیان در سطح شهر نسبت به وضع مشابه در سال‌های قبل دارای روند کاهشی است که این امر نشان دهنده هماهنگی منسجم دستگاه‌های مرتبط است.

پدیده تکدی گری به دلیل عوامل مختلف اقتصادی، روانی، اجتماعی و فرهنگی ایجاد می‌شود که مهمترین دلایل بروز این پدیده فقدان کار، بیماری، اعتیاد و مهاجرت وغیره است.

انتهای پیام/غ - س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.