دمیرتاش: سران ترکیه به مردم دروغ می‌گویند/ هیتلر و اردوغان با هم فرقی ندارند

رئیس حزب دموکراتیک خلق‌های ترکیه اعلام کرد مقامات آنکارا به مردم این کشور دروغ می‌گویند و برخلاف ادعاهایشان از گروه‌های تروریستی حمایت می کنند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه،‌ رئیس حزب دموکراتیک خلق های ترکیه اعلام کرد رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور، و احمد داووداغلو، نخست وزیر این کشور، به مردم این کشور دروغ می گویند و برخلاف  ادعاهایشان از سازمان های تروریستی در سوریه از جمله  داعش و النصره حمایت می کنند.

صلاح‌الدین دمیرتاش در نشست اعضای حزب دموکراتیک خلق ها در شهر ازمیر گفت:«حزب عدالت و توسعه به ریاست رجب طیب اردوغان واحمد داووداغلو توان مقابله و پاسخ دادن به حملات خمپاره ای عناصر داعش  به شهر مرزی کیلیس را ندارد چون  می‌ترسد گروههای تروریستی اسرار خطرناکی درباره همکاری دو طرف را افشا کنند. »

دمیرتاش همچنین حملات نظامی ارتش ترکیه در شهرهای کردنشین جنوب شرق این کشور را محکوم کرد.

این نماینده مجلس، که مخالف دولت ترکیه است، تاکید کرد  نیروهای امنیتی ترکیه با تانک ها و هواپیماهای جنگی شهروندان کُرد را در مناطق جنوب شرق کشور می کشند، اما جرات ندارند حتی یک گلوله به سوی تروریست های داعش در خاک سوریه که صدها هسته مخفی در ترکیه دارند، شلیک کنند.

در ادامه این گزارش آمده است: دمیرتاش در این نشست همچنین بخشی هایی  از رسوایی های فساد مالی و اخلاقی، دزدی ها و رشوه‌خواری اردوغان، نزدیکان وی و اعضای حزب عدالت و توسعه را  متذکر شد.

 دمیرتاش نظام حاکم ترکیه را به نازی‌ها تشبیه و تاکید کرد هیتلر و اردوغان تفاوتی با هم ندارند چون نظام حاکم ترکیه هم در شرایط کنونی همه  نهادها ، مراکز دولتی و رسانه ها را تحت کنترل دارد  و می کوشد  تمام مخالفان سیاسی ، مردمی و رسانه ها را سرکوب کند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iraq
ناشناس
۱۳:۰۷ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
دمیرتاش خودش از همون اکراد تروریسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۸ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
کل دنیا به جز چند دولت صاحب منافع بر این باور هستن که اردوغان یک فاشیست به تمام معناست. چرا نمیگی اردوغان نوکر داعش و اسرائیل؟
شاید داری از جای دیگه میسوزی!!!
Iraq
علي
۱۳:۰۸ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
تویی که اخبار ایرانو دنبال میکنی باید همچین نظری بدی بد بخت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۷ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
دمیرتاش!
تو نوکر همون کسایی هستن که میخواستن ایرانو تکه تکه کنه!
لطفا خفه شو!!!!!!!
آخرین اخبار