در پی انتخاب مربیان برتر فدراسیون ووشو

زینال زاده: زکات دانشم در ووشو را با مربیگری پرداخت می کنم

مربی تیم ملی ساندای بانوان گفت: بهترینپاداش برای من این است که با مربیگری توانستم زکات آنچه از ووشو آموختم را پرداخت کنم.

خدیجه زینال زاده مربی تیم ملی ساندای بانوان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در ابتدا باید این نکته را متذکر شوم که برنامه ریزی های منظم فدراسیون ووشو و اینکه تمامی رویدادها،مسابقات ،لیگ ها در تمامی رده های سنی در زمان مشخصی که ابتدای سال عنوان شده برگزار می شود و مربیان از همان ابتدای سال می دانند که شاگردانشان راچه زمانی و برای چه رویدادی آماده کنند و این در پیشرفت ووشوکاران نیز تاثیر دارد. این دقیق بودن فدراسیون ووشو و مدیریت علی نژ‍اد جای تشکر دارد.

وی ادامه داد: علاوه بر این ارزیابی عملکرد مربیان و معرفی برترین ها باعث تشویق مربیان می شود .چرا که حس می کنند که دیده می شوند و فدراسیون به تک تک آنان توجه دارد و روی نتایج و عملکردشان دقت نظر دارد و در نهایت مربیان با علاقه بیشتری کار می کنند.البته درست است که مربی باید عاشق کارش باشد تا نتیجه بگیرد.

سرمربی تیم البرز در لیگ برتر و مسابقات قهرمانی کشور تاکید کرد: من به شخصه معتقدم با مربیگری و آموزش هر آنچه که از مربی خودم آموختم به شاگردانم، زکات دانشم را می پردازم و از خدا برای فراهم آوردن این فرصت بسیار سپاسگزارم.همیشه نیتم در کار این است که بتوانم تمام دانشم را به علاقمندان این رشته بیاموزم و این بهترین پاداش برای من است.

وی ادامه داد: البته تشویق فدراسیون حتی اگر در حد معرفی یک نام هم باشد برای من بسیار ارزشمند است و ما مربیان قدرشناس هستیم زیرا این تشویق به معنی توجه و دقت فدراسیون نسبت به عملکرد مربیان است.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار