معرفی زوج‌های ورزشکار؛

آشنایی در آزادی،‌ازدواج در نیشابور

ازدواج امیر فضلی قهرمان ووشوی جهان و آمنه مرزوقی کماندار سابق تیم ملی کشورمان باعث شد تا ساعاتی پای صحبت این ورزشکاران بنشینیم.

به گزارش  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  امیر فضلی سانداکار وزن منفی 85 کیلوگرم کشورمان که قهرمانی دو دوره جهان و یک دوره آسیا را در کارنامه ورزشی خود دارد، در نهار خوری مجموعه ورزشی آزادی با آمنه مرزوقی که 3 سال عضو تیم ملی تیر و کمان کشورمان بوده و مدال برنز بازی های کشورهای اسلامی را در کارنامه ورزشی خود دارد، آشنا می‌شود و این آشنایی منجر به ازدواج می‌شود.

نکته جالب این است که این دختر کماندار کشورمان اهل و ساکن جزیره کیش فضلی اهل نیشابور است و آشنایی این ورزشکار محبوب کشورمان از آزادی شروع و به ازدواج در نیشابور ختم شد.

ازدواج ورزشی، زندگی ورزشی، فرزندان ورزشی امیر فضلی با اظهار رضایت از انتخاب همسرش در مورد ازدواج های ورزشی می‌گوید: همیشه دوست داشتم که فرزندانم در محیط ورزشی بدنیا بیایند و بزرگ شوند، حس می‌کنم این اتفاق فقط با یک ازدواج ورزشی امکان پذیر است. وقتی زن و شوهر هر دو ورزشکار باشند ناخودآگاه همه چیز تحت تاثیر ورزش قرار می‌گیرد، زیرا از تغذیه گرفته تا سایر تفریحات زندگی مشترک روندش بر اساس ورزش تغییر می کند و در نهایت فرزندانی که در چنین محیطی رشد کنند به طور حتم ورزشی خواهند بود.

تمام خصلت‌های خوب دنیا در همسرم جمع شده

این جمله‌ای است که مرد میدان‌های رزم در خصوص همسرش گفت و معتقدات که علاوه بر اینکه تمام خصوصیات خوب دنیا، یکجا در همسرش جمع شده است اما آرامش و خونسردی وی بیش از هر چیز دیگری لازمه زندگی این زوج است.

قهرمان دو دوره ووشوی جهان می‌گوید: زندگی با یک ورزشکار رزمی که تمام ساعات تمرین و مسابقه‌اش در حال زد و خورد است،‌ویژگی‌های خودش را دارد. زیرا وقتی از تمرین یا مسابقه به خانه می‌آیم دوست دارم از آن محیط خشن و پر تنش فاصله بگیرم و فقط دنبال آرامش هستم که خوشبختانه این آرامش را همسرم آمنه به من می‌دهد.

به طور ذاتی آشپز خوبی هستم

رزمی کار تیم ملی ووشوی کشورمان گفت: بر خلاف سکوی مبارزه و مسابقات فوق‌العاده شوخ هستم و سعی می‌کنم حاشیه‌های ورزشی و مشکلات را به منزل نیاورم و آرامش خانه را بیشتر کنم. تا جائیکه بسیاری از اوقات آشپزی می‌کنم و اعتراف می‌کنم که به طور ذاتی آشپز خوبی هستم و همه دستپخت مرا دوست دارند.

هیجان زندگی مشترک ورزشکاری را دوست دارم

فضلی معتقد است: در زندگی ورزش حرفه‌ای به دلیل برگزاری اردوها، مسابقات مجبور می‌شویم که مدتی از همسر و سایر افراد خانواده دور باشیم. اینجاست که درک شرایط،‌ تحمل دوری‌ها فقط از یک همسر ورزشی بر می‌آید و سایر افراد تحمل این شرایط را ندارند. از طرفی حس می‌کنم این تفاوت‌های موجود در زندگی حرفه ای هیجان و جذابیت بیشتری به زندگی مشترک می‌دهد و به اعتقاد من این سبک زندگی محاسن بیشتری از یک زندگی عادی دارد من این سبک ازدواج و زندگی مشترک را می‌پسندم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار