نصیرزاده:

اساسنامه فدراسیون فوتبال باید به تصویب هیأت دولت برسد

رئیس تدوین مقررات حقوقی فدراسیون فوتبال گفت:‌ تکلیف تصویب اساسنامه فدراسیون فوتبال از سوی هیأت دولت ظرف چند روز آینده مشخص می‌شود.

اساسنامه فدراسیون فوتبال باید به تصویب هیأت دولت برسدهوشنگ نصیرزاده در گفتگو با خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اگر اساسنامه فدراسیون فوتبال به تصویب هیأت دولت وقت نرسیده باشد آن وقت برابر توصیه بازرسی کل کشور باید برای تصویب به هیأت دولت ارسال شود.

نصیرزاده درباره اینکه این موضوع تاثیری بر انتخابات فدراسیون فوتبال دارد یا نه بیان کرد: تا موقعی که تکلیف تصویب اساسنامه فدراسیون فوتبال از سوی هیأت دولت مشخص نشود ما نمی‌توانیم در مورد آن نظری بدهیم.

وی تصریح کرد: فدراسیون فوتبال تصویب کننده اساسنامه نبوده است و متولی این امر سازمان تربیت بدنی وقت بوده است که باید طبق مصوبه مجلس این  اساسنامه را به تصویب رساند و ظرف روزهای آینده تکلیف تصویب این اساسنامه مشخص می‌شود.

رئیس تدوین مقررات حقوقی فدراسیون فوتبال بیان کرد: اساسنامه فدراسیون فوتبال سال 81 طبق ماده 10 اجازه عزل رئیس فدراسیون فوتبال را به رئیس سازمان تربیت بدنی می‌داد که این امر باعث عکس العمل فدراسیون جهانی شده هیأت دولت در سال 24 مرداد 86 برابر اطلاعیه‌ای که در سایت تربیت بدنی بود در جلسه‌ای به ریاست پرویز داوودی اساسنامه جدیدی که ؟؟ عدم دخالت دولت بود را تصویب کرد.

نصیرزاده بیان کرد: در حال حاضر سازمان بازرسی کل کشور مصوبه‌ای برای این اساسنامه ندارد. به هر حال شبهات سازمان بازرسی باید برطرف شود چرا که آن‌ها یک نهاد نظارتی هستند و اگر اساسنامه به تصویب نرسیده باشد در هر صورت مشکلاتی را به همراه خواهد داشت. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: به هر حال تکلیف اساسنامه فدراسیون فوتبال ظرف روزهای آینده مشخص می‌شود.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار