دبیری:

اصلاح اساسنامه فوتبال تأثیری در انتخابات ندارد

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت:‌ اصلاح اساسنامه تأثیری در انتخابات ندارد که به زمان دیگری موکول شود.

اصلاح اساسنامه فوتبال تأثیری در انتخابات ندارد
شهرام دبیری در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، افزود: مسئولان وزارت ورزش و جوانان اشکالات اساسنامه فدراسیون فوتبال را با دلیل اعلام کنند.

اگر مسائل و مشکلات به صورت کارشناسی بیان شود، اعضای مجمع فدراسیون فوتبال آن را قبول می‌کنند.

وی در ادامه عنوان کرد: تغییرات اساسنامه نوشتاری بوده است، همچنین اساسنامه فدراسیون فوتبال را با قوانین فیفا مطابقت دادیم.
سن رئیس فوتبال فدراسیون از 65 به 70 سال تغییر کرد و کفاشیان در هر دو مورد مشکلی برای حضور در انتخابات ندارد.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال بیان کرد: تغییرات اساسنامه به نفع اشخاص تنظیم نشده است. همچنین در هر دو اساسنامه حذف کلمه 2 دوره متوالی ریاست فدراسیون فوتبال لحاظ شده است و این بند جدیدی نیست که در اساسنامه گنجانده شده است.

دبیری در مورد اینکه تغییرات اساسنامه در مجمع فدراسیون فوتبال مطرح می‌شود یا نه، تصریح کرد:‌ این موضوع در دستور جلسه قرار دارد و اگر مسئولان وزارت ورزش و جوانان با طرح اصلاح اساسنامه مخالف هستند در جلسه مجمع اعلام کنند تا آن را بررسی کنیم.

دبیری در مورد گفته‌های سجادی بابت مستقل کار کردن فدراسیون فوتبال بیان کرد: فدراسیون فوتبال دولتی نیست بلکه یک نهاد غیر‌دولتی است.

همچنین فدراسیون فوتبال با وزارت ورزش و جوانان تعامل دارد و مسائل مطرح شده توسط وزارت ورزش را قبول کرده است.

به هر حال فدراسیون فوتبال یک نهاد غیر‌دولتی است که قسمتی از بودجه‌اش را دولت تأمین می‌کنند.

وی درباره اینکه اساسنامه مجمع باید توسط دولت تأیید شود، بیان کرد: اعضای مجمع فدراسیون فوتبال به دولت احترام می‌گذارند و به اصلاح اساسنامه را با تأیید دولت اجرا می‌کند وگر‌نه اصلاح اساسنامه از اختیارات مجمع است و به نهادی ارتباط ندارد.

وی در پایان خاطر‌نشان کرد: من به مسئولان ورزش توصیه می کنم که مسائل را با راهکار قانونی مطرح کنند، اعضای مجمع تصمیماتی بگیرند که به نفع کشور باشد، ما نباید به مسائل حاشیه‌ای بپردازیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: دبیری ، مسئولان ، فدراسیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار