کرمان؛

97درصد گازرسانی روستاها در حوزه انتخابی کرمان و راور محقق شد

نماینده کرمان وراور در مجلس شورای اسلامی گفت: تا کنون 97 درصد آگازرسانی به مناطق مختلف کرمان وراور محقق شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدرضا پور ابراهیمی افزود:در اواسط سال آینده جشن پایان گازرسانی در حوزه انتخابی کرمان و راور برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: با پیگیری های صورت گرفته عملیات گازرسانی به تمامی روستاهای شهرستان راور تا پایان سال 95 به اتمام می رسد.

پور ابراهیمی گفت: این در حالی است که در بهمن 93 کلنگ گازرسانی به روستاهای فیض آباد، طرز، گوجهر، به زمین زده شد و قرار است تا پایان سال 94 ویا اوایل سال 95 مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی درخصوص  آسفالت جاده ها و معابر در این حوزه انتخابیه افزود: اقداماتی انجام شده اما بخشی از کار آسفالت منوط به اعتبار دولتی است که در سال 95محقق می شود.

پور ابراهیمی در رابطه با آبرسانی در حوزه انتخابی کرمان و راور و احداث تونل انتقال آب از صفارود به كرمان افزود: اين تونل كه بزرگترين تونل انتقال آب شرب خاورميانه و سومين تونل بزرگ دنيا است 700 ميليون متر مكعب ظرفيت انتقال دارد.

وی از اختصاص هزارو400 میلیارد تومان اعتبار به پروژه آبرساني سد صفارود به كرمان خبرداد و گفت: اين پروژه 60 ميليون متر مكعب آب معادل2هزارليتر در ثانيه را انتقال مي‌دهد.

انتهای خبر/ ح

برچسب ها: گازرسانی ، انتقال ، جشن ، آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار