کرمان؛

کسب رتبه برتر کشوری توسط دفترحمایت ازحقوق زنان وکودکان

معاون فرهنگی دادگستری کل استان کرمان از کسب رتبه برتر کشوری توسط دفتر حمایت از حقوق زنان و کودکان دادگستری کل استان کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، محمدباقر اسلامی گفت: دفتر حمایت از حقوق زنان و کودکان دادگستری کل استان کرمان در همایش سه روزه مدیران و کارشناسان دفاتر حمایت از حقوق زنان و کودکان دادگستری های سراسر کشور که در مشهد مقدس برگزار گردید موفق به کسب رتبه برتر کشوری گردید.

اسلامی با بیان اینکه این ارزیابی و رتبه بندی توسط معاونت فرهنگی قوه قضائیه صورت پذیرفته است،عنوان کرد: در طول 10 ماه گذشته 281 پرونده به دفتر حمایت از حقوق زنان و کودکان دادگستری کل استان کرمان وارد شده است که از این تعداد98 فقره پرونده به صلح وسازش انجامیده است.

وی معرفی افراد به مراکز روان پزشکی،ترک اعتیاد و حمایت قضائی از اطفالی که مورد کودک آزاری قرار گرفته اند را ازجمله فعالیت های این دفتر دانست وافزود:تلاش برای صلح وسازش زوجین وکسب رضایت شاکی از جمله دیگراهداف دفتر حمایت ازحقوق زنان و کودکان می باشد.

اسلامی افزود: دفترحمایت از حقوق زنان وکودکان در سال جاری35 مورد بازدید از بخش های حمایتی بعضی نهاد ها از جمله همچون بهزیستی، فرمانداری ، آموزش و پرورش و زندان هاداشته است و19 مورد معرفی به مکان هایی از جمله خیریه امام رضا(ع) ، کمیته امداد امام خمینی(ره)، بنیاد مسکن، پزشکی قانونی و علوم پزشکی را داشته است.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: رتبه برتر ، حمایت ، زنان ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.