همراهی رادیو ایران با «جشنواره فیلم فجر» در برج میلاد/ گفتگو با پژمان بازغی و ستاره اسکندری

همزمان با آغاز جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، شبکه رادیویی ایران با استقرار در برج میلاد به صورت زنده آخرین رویدادها را اطلاع‌رسانی می‌کند.

همراهی رادیوایران با « جشنواره فیلم فجر » در برج میلاد//// گفتگو با پژمان بازغی و ستاره اسکندرییدالله گودرزی مدیر گروه اندیشه و فرهنگ رادیو ایران در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: در ویژه‌برنامه «کافه هنر» که به صورت مستقیم از غرفه رادیو ایران، در محل سالن همایش‌های برج میلاد روی آنتن می‌رود، شنوندگان می‌توانند آخرین اخبار و رویدادهای جشنواره را از برنامه کافه هنر بشنوند.

گودرزی ادامه داد: برنامه «کافه هنر» از اولین روز اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در برج میلاد غرفه خود را برپا کرد. «کافه هنر» در بین هنرمندان، کارگردانان، صاحب‌نظران و مخاطبان خود حضور خواهد یافت و اخبار آخرین فیلم‌های تولیدشده را به سمع مخاطبان خواهد رساند.

وی ادامه داد: در برنامه ویژه «کافه هنر» بخش‌های مختلفی تدارک دیده شده و جمعی از هنرمندان و گویندگان شبکه با این برنامه همکاری خواهند کرد.

بخش «اکران روز»، «اخبار روزانه جشنواره فجر»، «بزرگداشت هنرمندان پیشکسوت»، «فیلم‌های انقلاب» که شامل بررسی فیلمنامه و فیلم‌هایی است که درباره انقلاب و دفاع مقدس ساخته شده است، از دیگر برنامه‌های ماست.

در این برنامه روح‌الله کمانی، مهدی طهماسبی، شهاب شهرزاد، مصطفی محمودی، مهرناز فقیهی و تینا میرکریمی بخش‌هایی را اجرا خواهند کرد و با هنرمندان سینما همچون پژمان بازغی، ستاره اسکندری و سینا رازانی گفتگو خواهیم داشت.

شبکه رادیویی ایران از موج اف. ام ردیف 90 مگاهرتز، آخرین رویدادهای جشنواره بین‌المللی فیلم فجر را ساعت 20 تا 21 پوشش می‌دهد.



انتهای پیام/



 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.