تدارک رادیو ایران برای جشنواره‌های فجر/ «کافه هنر» و جشنواره فیلم فجر

رادیو ایران برای جشنواره شعر تئاتر و فیلم فجر برنامه‌های مختلفی را برای پوشش خبری تدارک دیده است.

یدالله گودرزی مدیر گروه فرهنگ و اندیشه در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص تدارک رادیو ایران برای جشنواره‌های فجر گفت: برنامه «کافه هنر» اخبار جشنواره شعر فجر را که از شهرستان‌ها شروع شده است، به صورت ویژه پوشش می‌دهد.

وی افزود: برای جشنواره تئاتر فجر که از سوم بهمن آغاز می‌شود، رادیو ایران در یکی از سالن‌های برگزاری تئاتر شهر به طور مستقیم برنامه «کافه هنر» را تقدیم مخاطبان خواهد کرد.

وی در خصوص بخش‌های برنامه «تئاتر فجر» عنوان کرد: در بخش «صدای صحنه» گفتگو با عوامل نمایش‌های در حال اجرا را خواهیم داشت. همچنین در بخش «میان پرده» رویدادهای جشنواره و خبرهای جشنواره تئاتر فجر را پوشش می‌دهیم.

در «تک چهره» هر روز با یکی از استادان گفتگو می‌کنیم. تئاترهایی که با موضوع دفاع مقدس و حوادث انقلاب اجرا می‌شوند را در بخش حماسه در صحنه به آن می‌پردازیم.

گودرزی در خصوص جشنواره فیلم فجر اظهار داشت: برای جشنواره فیلم فجر که از 12 بهمن آغاز می‌شود، گروه برنامه‌ساز «کافه هنر» و «حوض نقره» به صورت مستقیم از محل برگزاری جشنواره اخبار و رویدادهای آن را پوشش می‌دهند.

گودرزی خاطرنشان کرد: با بخش «سی سیمرغ» مروری بر اتفاقات جشنواره‌های گذشته خواهیم داشت و در بخش اکران‌های روز درباره فیلم‌هایی که هر روز اکران می‌شوند، صحبت می‌کنیم.

بخش مستند و گفتگو با چند هنرمندی که قرار است برای آن‌ها بزرگداشت گرفته شود، دیگر برنامه ما برای جشنواره فیلم فجر خواهد بود. همچنین درباره فیلم «ایستاده در غبار» که یک فیلم ارزشی و با موضوع انقلاب اسلامی است، صحبت می‌کنیم.



انتهای پیام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار