رونمایی از دسته بازی های جدید با ویژگی های منحصر به فرد

دسته بازی یا گیم‌پد که با نام‌ joy pad نیز شناخته می‌شود، وسیله‌ای برای کنترل بازی است که در دست جای می‌گیرد و به رایانه یا کنسول متصل می‌شود.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دسته‌های بازی های قدیمی دارای دکمه‌هایی جهت حرکت یا D-pad به شکل کلید حرکتی صفحه کلید (اما متصل به هم) و چهار تا شش دکمه جهت زدن ضربات یا موارد دیگر دو دکمه در وسط و چهار دکمه در پشت دسته بودند.

معروف‌ترین دسته بازی، مختص کنسول وی، به نام وی ریموت است که قابلیت تشخیص حرکت را دارد به‌گونه که مثلاً در بازی بیسبال کاربر باید آن‌را مانند چوب بیسبال حرکت دهد.

دسته بازی شیک وجدید رو نمایی شد

دسته بازی نام برده در کشور ژاپن رونمایی شد که نظر بسیاری از حاضرین در نمایشگاه را به خود جلب کرد.

دسته بازی شیک وجدید رو نمایی شد

این دسته کنترلی چندین قابلیت و کارایی دارد و از سه بخش تشکیل شده است: بالهای چپ و راست و یک مغز مرکزی که آن را به یک ربات شبیه می‌کند. این دسته در حالت جمع شده به اندازه کافی کوچک شده و حتی در جیب کاربر جا می‌شود. ارتباط این دسته با گوشی یا تبلت به صورت بی سیم برقرار می‌شود.

دسته بازی شیک وجدید رو نمایی شد

وقتی دسته را باز کنید با یک پدیده خارق‌العاده روبرو می‌شوید که شما را قادر می‌سازد تا در راحتی و آسایش هرچه تمام‌تر بازی کنید. در صورت انجام بازیهای آنلاین گروهی، این دسته همچنین دارای یک صفحه کلید برای گفت‌وگو با دیگر افراد آنلاین است.

گفتنی است؛ این دسته جالب 300 دلار قیمت دارد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار