اصفهان؛

همایش «حجاب تاج بندگی» زینت بخش دارالمومنین کاشان می‌شود

همایش «حجاب تاج بندگی» ویژه بانوان به همت فرهنگ سرای معراج سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان در کانون الزهرا(س) کاشان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیر فرهنگ سرای معراج سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان ،با اشاره به فرمان «کشف حجاب» رضاخان در 17دیماه سال 1314 با عنوان «اعطای آزادی به بانوان» گفت:این همایش با حضور مربیان پرورشی مدارس و فعالان فرهنگی، حوزۀ آموزش حجاب در پایگاههای بسیج و کانون های فرهنگی شهرستان امروز اجرا می شود.

نرجس قربانیان گفت: سخنرانی مهدی فاطمی راد، استاد دانشگاه و عضو موسسه آموزشی پژوهشی حضرت امام خمینی (ره) قم با موضوع مبانی حجاب و چگونگی ترویج آن را از برنامه های همایش برشمرد و افزود: ترویج فرهنگ حجاب و عفاف و توانمند سازی فعالان فرهنگی شهرستان در این عرصه از جمله اهداف همایش است.

به گفته وی، آشنایی با اصول روانشناسی و علم روز برای فعالان فرهنگی نقش بسزایی در افزایش تاثیرگذاری فعالیتها و کاهش آسیب ها و چالش های موجود دارد.

مدیر فرهنگ سرای معراج سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان،در ادامه برگزاری مسابقات عکاسی راهپیمایی 13 آبان ویژه مدارس، بهترین طراحی کاریکاتور در هفته کتاب ویژه هنرستان ها و مسابقه کوکب هدایت، زنان کربلا برای بانوان ویژه را از دیگر برنامه های اجرا شده این فرهنگ سرا برشمرد.

قربانیان اظهارداشت: مسابقه نشریه دهه فجر، و شکو فه های فجر ویژه کودکان و نوجوان نیز از برنامه های فرهنگی هنری آتی فرهنگسرا است که ط ی ایام الله دهه فجر اجرا خو اهد شد.

وی در پایان تصریح کرد:کلاس های تحکیم خانواده و اخلاق زوجین در تقویت بنیاد خانواده و فرزندان نیز از سری برنامه های آموزشی فرهنگی امور بانوان شهرداری کاشان بود که اجرا شد.  


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.