اصفهان؛

برگزاری راهپیمایی 13 آبان در 4 نقطه شهرستان چادگان

فرماندار چادگان گفت: راهپیمایی 13 آبان در دو شهر و دو بخش از شهرستان چادگان برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی اسدپور  در جلسه هماهنگی راهپیمایی 13 آبان که در سالن اجتماعات فرمانداری چادگان تشکیل شد، اظهار کرد: روز 13 آبان ماه مصادف با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام(ه)، روز استکبارستیزی نام‌گذاری شده است.

وی افزود: از مسؤولان ادارات و نهادها انتظار داریم با اطلاع‌رسانی به مردم در شهرها و روستاها شاهد راهپیمایی با شکوه این روز در شهرستان باشیم تا دشمنان اسلام بدانند، مردم در همه عرصه‌ها حضور پرشور دارند.

فرماندار شهرستان چادگان ادامه داد: راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان امسال در 2 شهر چادگان و رزوه و در روستاهای بخش مرکزی و چنار رود برگزار خواهد شد.

اسدپور گفت: فرهنگیان، مسؤولان ادارات، روحانیون در مدارس، جلسات و مساجد مردم را تشویق کنند تا در راهپیمایی 13 آبان حضور پرشوری داشته باشند، زیرا حضور مردم در عرصه‌های فرهنگی باعث متزلزل شدن دشمنان اسلام می‌شود.

وی در پایان بیان داشت: شهرداری‌های چادگان، رزوه و اتاق اصناف شهرستان نیز در جهت فضاسازی مناسب و اطلاع‌رسانی به کارگران واحدهای تولیدی و اصناف شهر و روستاهای شهرستان برای شرکت در راهپیمایی 13 آبان زمینه‌سازی کنند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار