سنندج؛

جمع آوری بیش از 17 میلیارد ریال در آمدهای مردمی توسط کمیته امداد قروه

مدیر کمیته امداد امام خمینی قروه از جمع اوری 17 میلیارد و240 میلیون ریال درآمدهای مردمی در 9 ماه سال جاری توسط کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، علیرضا خوشبخت گفت: این در آمدها شامل صدقات، وجوهات امانی و در آمدهای انتظامی است.

وی با بیان اینکه 13 هزار و 186 صندوق صدقات در بین شهروندان این شهرستان توزیع شده است، افزود: درآمد حاصل از این صندوق‌ها در مدت یادشده 2 میلیارد و 45 میلیون ریال است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد 17 درصدی برخوردار است.

خوشبخت با اشاره به حمایت یک هزار و 69 حامی از 312 یتیم در این شهرستان افزود: مبلغی که حامیان  از ابتدای سال تاکنون به ایتام تحت پوشش خود کمک کرده‌اند 3 میلیارد و 57 میلیون ریال است.

مدیر کمیته امداد قروه با اشاره به اهداف، کارکرد‌ها و رویکردهای طرح اکرام ایتام و خانواده این نهاد، گفت: عمل به سیره نبوی، الگوسازی رفتار نبوی و علوی، ترویج سنت‌های حسنه الهی و فرهنگ‌سازی عمومی، استقرار و توسعه شبکه حمایتی مردمی کار‌آمد در حمایت مادی و معنوی از ایتام و خانواده‌های نیازمند از اهداف اجرای این طرح است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی قروه گفت: همچنین  نزدیک به 400 میلیون ریال کمک هزینه درمانی در سال جاری در بخش‌های مختلف درمانی به مددجویان بیمار نیز پرداخت شده است.

این مسئول محو فقر در جامعه را بسیار ضروری برشمرد و گفت: از آنجا که پیامدهای فرهنگی فقر به مراتب وسیع‌تر از پیامدهای اقتصادی آن است، باید تمام تلاش خود را در این راستا به کار گیریم.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: کمیته ، درامد ، کمک ، مردمی ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.