سنندج؛

افتتاح وبهره برداری از۱۱۴ فرستنده دیجیتال روستایی

طی مراسمی و با حضور معاون امور مجلس و استانهای سازمان صدا و سیما و شماری از مدیران کل ادارات و سازمان های دولتی استان، ۱۱۴ فرستنده دیجیتال روستایی مرکز کردستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،همزمان با برگزاری این مراسم همچنین چندین پروژه دیگر فنی در شبکه استانی صدا و سیمای مرکز کردستان نیز با حضور مسئولان کشوری و استانی به بهره برداری رسید.

در جریان برگزاری این مراسم که با حضور نماینده ولی فقیه در کردستان، استاندار و شماری دیگر از مدیران استانی برگزار شد، همچنین بخش های مختلف صدا و سیما از سوی معاون امور مجلس و استانهای سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی مورد بازدید قرار گرفت.

در مراسم افتتاح این پروژه ها علاوه بر سخنرانی مدیر کل مرکز، نماینده ولی فقیه در استان، استاندار کردستان، حجت الاسلام موسوی مقدم معاون امور مجلس و استانهای سازمان صدا و سیما نیز سخنرانی کرد.

همچنین در این مراسم و به صورت همزمان و به عنوان نمونه دو پروژه فرستنده دیجیتال روستایی در روستاهای خاندانقلی و صلوات آباد از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح و به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.