سنندج؛

رضایت و جذب مخاطب اولویت های اصلی صدا و سیما

مدیر کل صدا و سیمای مرکز کردستان گفت: میزان رضایتمندی مردم این استان از برنامه های صدا و سیمای مرکز استان افزایش قابل توجهی داشته است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، ازسنندج،ابوالقاسم امان الهی در مراسم افتتاح ۱۱۴ فرستنده دیجیتال روستایی شبکه استانی صدا و سیمای مرکز کردستان در سنندج گفت:افزایش رضایت و همچنین جذب مخاطب یکی از اولویت های اصلی شبکه استانی صدا و سیمای مرکز کردستان است که خوشبختانه طی یک سال اخیر موفقیت های خوبی در این دو بخش به دست آمده است.

وی با اشاره به روند رو به رشد جذب مخاطب از سوی برنامه های بخش صدا و سیمای مرکز کردستان افزود:در حوزه صدا ۹۶ درصد رضایتمندی مردم اعلام شده است که این آمار در نوع خود در کشور بی نظیر است.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز کردستان بیان کرد:در بخش سیما نیز با جذب ۹۸ درصدی مخاطب یک رکورد در شبکه های استانی مرکز کردستان به ثبت رسیده است و ۸۶ درصد مردم از برنامه های سیما نیز رضایتمندی خود را اعلام کرده اند.

وی با اشاره به مهمترین فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته در حوزه سیمای مرکز کردستان طی یک سال اخیر، عنوان کرد: برای اولین بار پوشش ورود کاروان شهدای گمنام به صورت زنده و مستقیم از شبکه استانی و سایر شبکه های سراسری از سوی صدا و سیمای مرکز کردستان به خوبی انجام شد.

امان الهی همچنین با اشاره به پوشش برنامه های مختلف دینی و مناسبتی از سوی شبکه استانی صدا و سیمای مرکز کردستان، بیان کرد:در کنار این مهم مجموعه تصاویر کامل و جامعی از ۱۲ نقطه استان کردستان تهیه شده است که در راستای تهیه این تصاویر برای اولین بار از تصویر هوایی نیز استفاده شده است.

وی به جمع آوری مجموعه فعالیت های هنرمندان نامدار عرصه موسیقی کردی اشاره کرد و افزود: در این مجموعه فعالیت های هنرمندان عرصه موسیقی در کشورهای ایران، عراق، سوریه و ترکیه از ۴۰ سال قبل تاکنون تهیه شده است که در مراحل نهایی تولید است.

وی گفت: همچنین برای اولین بار در استان کردستان انیمیشن ۱۳ قستمی از سرداران شهید و پیشمرگان مسلمان کرد از سوی شبکه استانی صدای و سیمای مرکز کردستان تهیه شده است که این مجموعه برنامه در مرحله نهایی تولید قرار دارد و این مجموعه در آینده ای نزدیک رونمایی و پخش می شود.

انتهای پیام/پ


برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.