تبریز؛

افزایش 12 درصدی درآمد شهرداری تبریز

شهردار تبریز گفت: درآمد شهرداری این کلانشهر امسال در حوزه غیرنقدی با همراهی مردم به رغم مشکلات اقتصادی کشور شاهد افزایش 12 درصدی بوده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ نجفی در آیین افتتاحیه همایش ملی نگاهی نو به شهرسازی، امنیت و پیشگیری از وقوع جرم در فضاهای شهری، اظهار کرد: باید فضای امن برای زندگی مردم فراهم کنیم.

وی افزود: تبریز 30 هزار هکتار وسعت و حدود دو میلیون نفر جمعیت دارد که 25 درصد مساحت تبریز حاشیه نشین و 25 درصد بافت فرسوده هستند.

وی یادآور شد: شهر تبریز به صورت پلان شهری ساخته نشده و ایجاد زیرساخت های مختلف در آن دشوار است.

نجفی گفت: با412 طرح در تبریز سه هزار و 400 کارگر در حال کار هستند که این طرح باعث ایجاد اشتغال شده است.

وی برنامه و شعار سال آینده شهرداری تبریز را نهضت فضای سبز در بودجه سال 95 اعلام کرد.

رییس شورای اسلامی شهر تبریز نیز دراین همایش گفت: تبریز جزء امن ترین شهرهای جهان است.

دبیری اظهارکرد: شهر بدون گدا، بدون معتاد متجاهر توسعه یافته ترین شهر ایران به انتخاب سازمان ملل از افتخارات این شهر است.

وی با بیان اینکه شهر تبریز در مسیر جهانی شدن قرار دارد، اظهار کرد: خواهرخواندگی با شهرهای مختلف جهان و نیز قرارگرفتن اطلس جهانی در این شهر به سمت یک شهر جهانی در حال حرکت است.

دبیری همچنین گفت: برای مقابله با بیکاری روش هایی مانند سرمایه گذاری وجود دارد و در این زمینه شیوه نامه سرمایه گذاری تهیه شده است.

وی با تاکید بر اجرای صحیح طرح تفصیلی در شهر گفت: اگر برای جوانان مان برنامه صحیحی در سطح شهر داشته باشیم به سمت کاهش جرائم و پیشگیری از آسیب های اجتماعی حرکت می کنیم.

دبیری اظهارکرد: امیدواریم با تلاش و همکاری میان مردم و مسوولان، تبریز به جایگاه اولین ها که روزگاری متعلق به این شهر بود بازگردد.
 برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.
انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.