کشاورز: کرسی آسیایی برای ایران مفید خواهد بود

دبیر اسبق فدراسیون تنیس گفت: داشتن کرسی در کنفدراسیون آسیا مزایای زیادی برای ایران خواهد داشت.

کشاورز: کرسی آسیایی برای ایران مفید خواهد بود
شاهرخ کشاورز در گفت‌و‌گو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص انتخاب مجید شایسته به عنوان عضو هیئت رییسه تنیس آسیا بیان کرد: ایران در گذشته نیز توسط علیرضا فروشی به مدت  شش سال توانسته بود به عنوان عضو هیئت رییسه آسیا انتخاب شود که در این دوره با صلاحدید فدراسیون تنیس مجید شایسته به عنوان نماینده ایران معرفی شد و خوشبختانه توانستیم این کرسی را برای ایران حفظ کنیم.

وی ادامه داد: تنیس ایران مزایای این عضویت را به خوبی احساس کرده است و ایران می‌تواند با بهره‌بردن از این کرسی ارتباط خوبی با جهان تنیس و قاره آسیا داشته باشد. این انتخاب می‌تواند میزبانی‌های زیادی را در آسیا برای ایران به ارمغان بیاورد. 

دبیر اسبق فدراسیون تنیس درباره اقداماتی که عضو هیئت رییسه آسیا می‌تواند انجام دهد گفت: رییس فدراسیون تنیس هر کشور تنها در یک مجمع سالیانه در آسیا حضور پیدا می‌کنند اما زمانی که فردی به عنوان عضو هیئت رییسه انتخاب می‌شود از تمام جزئیات و برنامه‌های آسیا آگاه می‌شود و این تعداد دفعات حضور امتیازات مثبتی برای ایران خواهد داشت در زمان فروشی ما توانستیم  پس از 35 سال اجلاس کنفدراسیون آسیا را در ایران برگزار کنیم.

کشاورز در خصوص لیست تیم ملی بزرگسالان ایران اظهار داشت: این لیست  ترکیبی از جوان‌ها و باتجربه‌هاست که می‌تواند یک پوست‌اندازی در تیم ملی باشد. تنیس یک ورزش ممارستی است و هر میدان می‌تواند تجربه جدیدی برای بازیکنان باشد در مورد باختن یا برد تیم ملی هیچ صحبتی نمی‌کنم اما این جوان‌ها می‌توانند در این سفرها و مسابقات تا برگزاری دیویس‌کاپ خود را آماده حضور در این نبرد حساس کنند.

وی در پایان درباره اقامت دو ملی‌پوش کشورمان در خارج از کشور خاطرنشان کرد: قرار نیست تنیسورها فوتبال بازی کنند. بازیکنان در هر جای جهان که باشند با تمرینات و مسابقات منظم می‌توانند به اردوی تیم ملی دعوت شوند همانطور که فدرر و نادال  چند روز مانده به مسابقات به تیم ملی کشورشان اضافه می‌شوند فکر می‌کنم یک تنیسور دو هفته مانده به مسابقات نیز می‌تواند به اردوی ملی اضافه شود.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

برچسب ها: کشاورز ، شایسته ، تنیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار